تاریخ انتشار : شنبه ۷ تیر ۱۳۹۹ - ۸:۱۶

پرواز کوثر و نقش آن در افزایش توان بازدارندگی ایران

پرواز کوثر و نقش آن در افزایش توان بازدارندگی ایران
شیراز- یک کارشناس ارشد مدیریت دفاعی و امنیتی گفت: ساخت سه فروند جنگنده کوثر با همت متخصصان داخلی و تحویل آن به نیروی هوایی ارتش،توان بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران را افزایش داد.

سرتیپ دوم پاسدار سیروس سجادیان شنبه در گفت و گو با ایرنا،افزایش توان بازدارندگی کشور را نشانگر اقتدار جمهوری اسلامی ایران در برابر تهدیدات خارجی دانست و افزود: با تحویل سه فروند جنگنده کوثر ساخت کشورمان به نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران توان دفاعی امنیتی کشور بیش از پیش ارتقا پیدا کرد.

سجادیان ساخت جنگنده‌های کوثر توسط متخصصان داخلی در زمان تهدید و تحریم های آمریکا را نشان اقتدار جمهوری اسلامی ایران در برابر دشمنان عنوان کرد و گفت: پیشرفت کشور در حوزه های دفاعی امنیتی به قدری شگفت انگیز است که دشمنان انقلاب اسلامی هر تهدید و تحریمی را که علیه کشور اعمال می‌کنند متخصصان و پژوهشگران حوزه های دفاعی – امنیتی بیش از گذشته و مصصم تر اراده خود را براهداف دشمن تحمیل می‌کنند.

وی ادامه داد: این دستاورد و توانمندی متخصصان داخلی در عرصه ساخت و به کارگیری جنگنده کوثر در قلمرو ماموریت های نیروی هوایی ارتش پاسخی موفق به تهدیدات دشمنان انقلاب اسلامی و نشان از قدرت برتر وبلامنازعه ایران در برابر قدرت های متجاوز فرامنطقه‌ای دارد.

سجادیان اضافه کرد: متخصصین حوزه دفاعی در جمهوری اسلامی ایران با راهبردهای دفاعی – امنیتی و تاکید بر دکترین نظامی کشور و ساخت جنگنده کوثر کشور را در جایگاه برتر منطقه به لحاظ عدم وابستگی به استکبار قرار داده است.

این کارشناس ارشد مدیریت دفاعی و امنیتی در ادامه بیان کرد: جنگندۀ ایرانی کوثر که با تلاش متخصصان صنعت دفاعی ساخته شده و مورد بهره برداری قرار گرفته است کشور را در بین کشورهای اسلامی،اولین کشوری معرفی می‌کند که توان تولید موتور هواپیما را دارد.

او همت و تلاش متخصصان و پژوهشگران ایرانی در حوزه‌های امنیت ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی را علی رغم وجود تحریم های ظالمانه باعث قدرتمندتر ظاهر شدن کشور در سطح دنیا دانست و گفت: قدرت نظامی و دفاعی ایران به شدت افزایش یافته به گونه‌ای که کشور ما باداشتن ارتش قوی و مردمی و سپاه پاسداران توان تامین امنیت منطقه را نیز می‌تواند داشته باشد.

سجادیان اظهار داشت: با پیشرفت های جمهوری اسلامی ایران در حوزه های نظامی این کشور در عرصۀ امنیت بین‌المللی و تحول نظامی نیز می تواند بسیار تأثیرگذار باشد بطوری که به قدرت نظامی منطقه‌ تبدیل و در صنایع، ادوات و سلاح‌های نظامی خودکفا شده است.

این کارشناس ارشد مدیریت دفاعی و امنیتی در پایان تاکید کرد: این اقتدار و بالندگی در توان بازدارندگی و برقراری امنیت در منطقه در حالی است که کشور قبل از انقلاب اسلامی به قدرت های بزرگ که اکنون تحریم کننده کشورمان می‌باشند وابسته بود.

سه فروند جت جنگنده کوثر ساخت ایران صبح پنجشنبه پنجم تیرماه ۹۹ با برگزاری مراسمی به نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی تحویل داده شد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.