تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۷:۱۴

استاندار:

ایلام از استان های موفق در احیای واحدهای راکد است

ایلام از استان های موفق در احیای واحدهای راکد است
ایلام - استاندار ایلام با اشاره به بازگشت حدود ۱۰۰ واحد تولیدی به چرخه فعالیت، گفت: ایلام از استان های موفق در احیای واحدهای راکد است.

قاسم سلیمانی دشتکی عصر چهارشنبه در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان که بصورت ویدئوکنفراس برگزار شد با اشاره به شعار سال خواستار توجه جدی همه دستگاه های متولی در این زمینه شد و افزود: در این راستا اولویت اصلی و مهم امور اقتصادی استان تحقق شعار سال در ایجاد جهش تولید است.

وی بر داشتن روحیه جهادی مسئولان در رفع موانع پیش روی تولید، تاکید کرد و اظهار داشت: اگرچه با شیوع کرونا و همچنین تحریم ها، شرایط سختی پیش روی تولید و اقتصاد کشور است اما نیازمند برگشتن به روحیه جهادی دوران دفاع مقدس برای غلبه بر موانع پیش رو هستیم.

استاندار ایلام یادآور شد: البته از آغاز سال تاکنون استان در عرصه کار و تلاش و تولید موفق ظاهر و به یک کارگاه سازندگی تبدیل شده است و در این راستا با تقویت رایزنی ها، توفیقات ارزشمند و امیدوار کننده ای برای استان بدست آمده است که در ادامه به رونق و جهش تولید منجر می شود.

سلیمانی دشتکی به عملکرد ستاد اقتصاد مقاومتی و کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان اشاره کرد و گفت: با تلاش های صورت گرفته موفق شدیم ۱۰۰ واحد تولیدی راکد و نیمه فعال را به چرخه تولید بازگردانیم و در این حوزه جزو استان های موفق در کشور بودیم.

وی از رتبه اول عملکرد کمیسیون کارگری استان خبر داد و افزود: در این رابطه با مداخله گری به موقع در موضوعات مختلف از جمله شرایط کرونایی این کمیسیون نقش بازدارندگی قابل قبولی در جلوگیری از بیکار شدن کارگران و صاحبان شغل داشته است.

وی از نقش خوب و ارزشمند دستگاه قضا در حمایت از فضای کسب و کار استان گفت و تصریح مرد: اینجا لازم است از همکاری و تعامل خوب دستگاه قضا در امور مختلف از جمله نقش بارزی که در حمایت از کار و کارگر در کمیسیون کارگری داشته است، تشکر کنم.

در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید مسائل و مشکلات ۵ طرح تولیدی، خدماتی و گردشگری مجتمع خدماتی و رفاهی بین راهی چرداول، طرح گلخانه ای هیدروپونیک مهران، سیلوی گندم ۲۰ هزار تنی دره شهر، طرح گردشگری آسمان آباد چرداول و شرکت تعاونی سولفات پتاسیم ایوان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم در جهت رفع موانع اتخاذ شد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.