تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۷

در گفتگو با دانشجو مطرح شد؛

سجادی: اصلاحات دنبال جدا کردن خود از عملکرد روحانی است / جهانگیری با تمام تناقض‌گویی‌ها احتمالا در انتخابات ۱۴۰۰ شرکت می‌کند

سجادی: اصلاحات دنبال جدا کردن خود از عملکرد روحانی است / جهانگیری با تمام تناقض‌گویی‌ها احتمالا در انتخابات ۱۴۰۰ شرکت می‌کند
سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: مردم در انتخابات اخیر مجلس نشان دادند که دیگر فریب شعار‌ها و بازی‌های سیاسی اصلاحات را نمی‌خورند. در حال حاضر اصلاح‌طلبان در جایگاه‌های مهم مدیریتی در دولت یازدهم و دوازدهم حضور دارند.
سید کمال سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفتگو با خبرنگار احزاب خبرگزاری دانشجو، با بیان اینکه در این مقطع زمانی، صحبت پیرامون کاندیدا‌های انتخابات ۱۴۰۰ ریاست جمهوری زود است، اظهار داشت: مردم در جامعه ایران، رکن اصلی در تصمیم‌گیری‌ها هستند و جامعه در بحبوحه انتخابات با در نظر گرفتن یکسری از فاکتورها، کاندیدای مورد نظر خود را انتخاب می‌کند؛ با توجه به گرفتاری‌های اقتصادی موجود، ملت دغدغه مسائل انتخاباتی را ندارد.
وی ادامه داد: مردم در انتخابات اخیر مجلس نشان دادند که دیگر فریب شعار‌ها و بازی‌های سیاسی اصلاحات را نمی‌خورند. در حال حاضر اصلاح‌طلبان در جایگاه‌های مهم مدیریتی در دولت یازدهم و دوازدهم حضور دارند.
سجادی با تأکید بر اینکه اصلاح‌طلبان در قبال مشکلات اقتصادی و معیشتی به وجود آمده، مسئولیت‌پذیر و پاسخگو نیستند، گفت: برخی‌ها در دولت مشغول به فعالیت هستند اما موضوع اپوزیسیون نسبت به‌نظام دارند و مدام از شرایط موجود انتقاد می‌کنند.
عضو شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره بر اینکه اصلاحات برای انتخابات ۱۴۰۰ به دنبال جدا کردن خود از عملکرد دولت روحانی است، بیان داشت: این جریان از ترفند‌های خاصی در انتخابات استفاده می‌کند تا بتواند ذهن مردم را مشغول به خود کند؛ اصلاح‌طلبان کاندیدا‌های بالقوه فراوانی دارند و حتی احتمال حضور جهانگیری با تمامی اظهارات تناقض‌آمیز خود پیرامون نرخ دلار و معیشت مردم، در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ می‌رود.
وی اضافه کرد: افرادی از حوزه انتخابیه تهران به مجلس دهم راه پیدا کردند که عمده‌ی مردم این نمایندگان را نمی‌شناختند و این اشخاص به‌واسطه تبلیغات و برجام توانستند رأی بیاورند؛ این افراد در مدت نمایندگی خود، کار مهمی انجام ندادند و حتی نخواستند که گامی در مسیر درست بردارند.
سجادی با بیان اینکه در مجلس دهم، نظارت جناحی بوده است، عنوان کرد: برخی نمایندگان از ابزار نظارتی در مجلس، به نفع خود و جناحشان سوءاستفاده می‌کردند. اصلاح‌طلبان سخنوران و تحلیل گران توانمندی هستند اما این توانایی فقط در حرف است و در عمل هیچ فعالیتی وجود ندارد.
وی ادامه داد: آقایان گفتند که اگر فلانی رأی بیاورد، در جامعه دیوار خواهد کشید و توانستند با تیکه بر دروغ، فریب و شارلاتان بازی رأی بیاورند.
سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری با تأکید بر اینکه عملکرد مجلس یازدهم در نتیجه انتخابات ۱۴۰۰ مؤثر است، افزود: به نظر می‌رسد که این مجلس به دنبال حاشیه رفتن و سلفی گرفتن نیست و دغدغه‌های معیشتی مردم را دنبال می‌کند. اگر نظریه اقتصاد مقاومتی و بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری اجرایی شود، قطعاً کشور از مشکلات اقتصادی موجود خارج خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.