تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۰

پیگیری عمران مرزی دهلران در دیدار جانشین مرزبانی ایلام با فرماندار دهلران

پیگیری عمران مرزی دهلران در دیدار جانشین مرزبانی ایلام با فرماندار دهلران
ایلام - نگاه اقتصاد - 

سرهنگ احمدرضا حاتمی جانشین مرزبانی ایلام به منظور پیگیریمطالبات عمران در حوزه #مرز شهرستان دهلران با مهندس عسگری فرماندار و و رئیس شورای تامین این شهرستان مرزی دیدار و گفتگو کرد.

سرهنگ حاتمی در این دیدار چکیده ای از عملکرد واحدهای مرزی در برقراری امنیت بیش از ۴۳۰ کیلومتر نوار مرز مشترک با عراق ارائه و بر ارتقاء سطح تعاملات فرمانداری و ادارات دولتی تاکید نمود.

حاتمی همچنین یاد و خاطره مرحوم “کرم بشارتی” از مدیران فرمانداری شهرستان و مسئول بازارچه مرزی چلات که در هفته اخیر به علت بیماری کرنا دارفانی را وداع گفتند گرامی داشت و اظهار داشت: مرحوم مهندس “بشارتی” با توجه به اینکه سالیان زیادی در حوزه امنیتی انتظامی خدمت نموده بود اشرافیت کامل بر مرزها داشت و با اطلاعات و معلوماتی که داشتند همواره یاور و مدافع خوبی در حوزه عمرانی برای مرزبانی بود.

وی در پایان این دیدار خواستار توجه ویژه فرماندار شهرستان به موضوعات عمران مرزی بخصوص در حوزه برق و راه سازی و توجه ویژه به این مهم شدند.

فرماندار شهرستان در این دیدار از تلاش شبانه روزی مرزبانان در برقراری نظم وامنیت در جامعه تشکر و قدر دانی نمود و افزود: زحمات کارکنان مرزبانی دراین شهرستان برکسی پوشیده نیست و ارگانها و مراکز دولتی و ادارات بایستی بیش از پیش با مرزبانان همکاری و هماهنگی داشته باشند.

عسکری همچنین خبرداد: در حوزه عمران مرزی بودجه خوبی از استان دریافت نموده ایم و به یاری خداوند توجه ویژه ای به موضوع برق رسانی به پاسگاه ها و اسفالت کردن محور مواصلاتی واحدهای گروهان مرزی دهلران داریم.

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.