تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۸

مدیرکل کمیته امداد ایلام:

اشتغال زایی از طریق تسهیلات قرض الحسنه برنامه مهم کمیته امداد ایلام برای توانمندسازی مددجویان است

اشتغال زایی از طریق تسهیلات قرض الحسنه برنامه مهم کمیته امداد ایلام برای توانمندسازی مددجویان است
ایلام - نگاه اقتصاد - مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: توانمندسازی مددجویان و اشتغال زایی برای آنان از طریق تسهیلات قرض الحسنه یکی از برنامه های مهم و راهبردی کمیته امداد است.

قنبر موسی نژاد در دیدار با مدیر امور شعب بانک ملت استان ایلام بیان کرد: مشارکت بانک ملت در توانمندسازی مددجویان کمیته امداد رضایتمند است و سال گذشته بین بانک ملت و کمیته امداد در زمینه پرداخت تسهیلات اشتغال زایی به مددجویان همکاری خوبی صورت گرفت.

وی افزود: این بانک از همراهان خوب کمیته امداد در توانمندسازی مددجویان بوده و سال گذشته توانست به ۹۰ درصد تعهدات خود در پرداخت تسهیلات به مددجویان کمیته امداد عمل کند.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با عنوان اینکه توانمندسازی مددجویان یکی از مطالبات مهم مقام معظم رهبری از این نهاد است تصریح کرد: کمیته امداد در این زمینه برنامه های گوناگون داشته و طرحهای مختلفی را اجراء کرده است.

وی افزود: برای ادامه این روند همچنان نیازمند همکاری بانکهای عامل در این استان هستیم و انتظار ما این است بانک ملت استان همچون سال گذشته همکاری خوبی با کمیته امداد داشته باشد.

موسی نژاد با عنوان اینکه بانک ملت استان سال گذشته ۱۳ میلیارد و ۶۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغال زایی به مددجویان کمیته امداد پرداخت کرده است افزود: توقع ما این است که روند پرداخت تسهیلات به مددجویان توسط بانک ملت سرعت بیشتری به خود بگیرد.

‍ مشارکت در توانمندسازی مددجویان از اولویتهای مهم بانک ملت در استان ایلام است
مدیر امور شعب بانک ملت استان ایلام نیز در این نشست گفت:مشارکت در فعالیتهای نیکوکارانه و خدمت به نیازمندان یکی از اولویتهای اصلی بانک ملت این استان است.

سیروس اسکندری با عنوان اینکه سال گذشته توانستیم به بیشتر از ۹۰ درصد تعهداتمان در زمینه اشتغال مددجویان کمیته امداد عمل کنیم افزود: امسال نیز علی رغم مشکلاتی که در زمینه تأمین منابع مالی وجود دارد تلاش ما این است که در ایجاد اشتغال نیازمندان مشارکت حداکثری داشته باشیم.

وی ادامه داد: یکی از مشکلات در استان ایلام محدودیت منابع قرض الحسنه ای است با این حال این بانک تلاش می کند که امسال نیز در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان مشکلاتی به وجود نیاید.

اسکندری ادامه داد: پیگیری موضوع اشتغال نیازمندان و مددجویان توسط کمیته امداد این استان به صورت جدی اقدامی قابل تقدیر است و نقش بسیار مهمی در روند توانمندسازی مددجویان این نهاد دارد و ما سعی می کنیم همراه خوبی برای کمیته امداد در این زمینه باشیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.