تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۷

فرماندار دهلران:

شکست آمریکا در شورای امنیت نتیجه مقاومت در مقابل زورگویان است

شکست آمریکا در شورای امنیت نتیجه مقاومت در مقابل زورگویان است
ایلام -فرماندار دهلران گفت: شکست آمریکا در شورای امنیت برای تمدید تحریم های تسلیحاتی علیه ایران نتیجه دیپلماسی فعال و مقاومت مردم و مسئولان در مقابل زورگویان است.

مجید عسگری روز دوشنبه در نشست شورای اداری شهرستان دهلران که بصورت ویدیوکنفرانس برگزار شد، افزود: روحیه تلاش و همت مردم و مسئولان با پیروزی‌های روزانه همراه است و یکی از نشانه‌های اخیر آن هم شکست آمریکا در توطئه خود علیه نظام و ملت ایران در خصوص تمدید تحریم‌های تسلیحاتی بود که در شورای امنیت با شکست مواجه شد.

وی به تلاش پرسنل درمانی شهرستان و مسئولان و همراهی مردم در مبارزه با کرونا اشاره کرد و یادآور شد: محدودیت‌های کرونا در این شهرستان پابرجاست و همه با هم باید در مبارزه با کرونا همت کنیم.

فرماندار دهلران به چهلمین سالگرد دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: دفاع مقدس حاصل هشت سال دفاع ملت و نیروهای مسلح، سپاه، بسیج و ارتش است که موجب رقم خوردن این افتخار شد و دشمن با وجود خیال نابودی نظام نوپای اسلامی، خوابش تعبیر نشد و دشمنان نابود و به زباله‌دان تاریخ پیوستند.

عسگری با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر افزود: مدیران دستگاه‌های اداری نسبت به انعکاس خدمات نظام و دولت به مردم از طریق رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها با بهره‌گیری از فضای مجازی اقدام کنند تا مردم در جریان این خدمات و اقدامات قرار گیرند.

وی اظهار داشت: در این هفته ۵۲ پروژه در این شهرستان برای بهره‌برداری و کلنگ‌زنی پیش‌بینی شده است که بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال برای آنها هزینه می‌شود.

وی به بازگشایی مدارس در ۱۵ شهریورماه اشاره و اضافه کرد: متناسب با وضعیت‌های سفید، زرد و قرمز تصمیمات لازم برای بازگشایی اتخاذ شده و نیاز است دستگاه‌ها در این مهم با آموزش و پرورش همکاری کنند.

عسگری به ماه محرم و آیین‌های عزاداری در این ماه هم اشاره کرد و گفت: باید با رعایت همه جوانب پروتکل‌های بهداشتی، متولیان و هیات‌های عزاداری مراسم‌ها را اداره و در این خصوص اقدامات جدی و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک را مد نظر قرار دهند.

وی برگزاری آزمون دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی از ۲۹ مرداد تا یکم شهریورماه را از دیگر موضوعات ذکر کرد و افزود: با توجه به شرایط کرونا و نظر به رعایت پروتکل‌های بهداشتی برنامه‌ریزی‌های لازم نیز برای این مهم انجام گرفته است.

فرماندار دهلران مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی را از دیگر موضوعات دانست و گفت: رعایت قانون و مقررات و اصل بی‌طرفی و عدم استفاده از عناوین و امکانات دولتی از دیگر موضوعاتی است که مدیران باید به آنها پایبند باشند.

جانشین فرمانده سپاه دهلران هم با تبریک ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی، هفته دفاع مقدس و هفته دولت گفت: شعار چهلمین سالگرد دفاع مقدس شعار محوری (ما قوی هستیم) است که تبلور عینی آن را در همه عرصه‌ها در مقابل استکبار جهانی شاهد بوده‌ایم و الگویی برای ملت‌های مسلمان و آزادی‌خواه شده‌ است.

سرهنگ علی مرغزاری افزود: در هفته دفاع مقدس ۱۴۵ ویژه برنامه متنوع در شهرستان برگزار می‌شود که با توجه به شیوع کرونا عمده این برنامه‌ها از طریق مجازی انجام می‌گیرد.

وی تجدید میثاق با شهدای گمنام، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، رژه خودرویی و موتوری، برنامه‌های جهادی محرومیت‌زدایی و فضاسازی تبلیغی و فرهنگی از مهمترین این برنامه‌ها ذکر کرد.

نشست شورای اداری دهلران با موضوعات هفته دفاع مقدس، هفته دولت، کرونا، آزمون سراسری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، ایام محرم، انتخابات مرحله دوم مجلس شورای اسلامی و بازگشایی مدارس بصورت ویدئو کنفرانس با مدیران شهرستان برگزار شد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.