تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۲

با حضور سردار شاکرمی؛

 قرارگاه صنعت، معدن و انرژی سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام آغاز به کار کرد

 قرارگاه صنعت، معدن و انرژی سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام آغاز به کار کرد
ایلام - نگاه اقتصاد- امروز و با حضور سردار شاکرمی، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام، قرارگاه صنعت، معدن و انرژی سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام آغاز به کار کرد.

مسئول بسیج مهندسین صنعتی استان ایلام در این خصوص گفت: با توجه به شرایط حساس کشور و قرار گرفتن در جنگ اقتصادی که معیشت و رفاه مردم خصوصا قشر مستضعف جامعه را متاثر کرده و با توجه به اعلام سال ۹۹ مبنی بر جهش تولید و تاکیدات معظم له در رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم و کمک به تولید برای عبور از این بحران، قرارگاه صنعت، معدن و انرژی سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام تشکیل شد.

در این قرارگاه اقشار مرتبط بسیج در تعامل با دستگاه های دولتی در برون رفت از وضعیت فعلی ایفای نقش خواهند کرد.

طرح های صنعت یار جهت کمک به احیای صنایع راکد و نیمه فعال ۳۰۰ واحد صنعتی در استان هدفگذاری شده که مورد پایش و عارضه یابی بصورت سطحی و عمیق قرار می گیرند.

در راستای طرح جهاد روشنایی نیز با هدف نصب دو هزار نیروگاه پنج کیلو واتی خورشیدی خانگی جهت تولید ۱۰ هزار کیلووات انرژی پاک برای خانوارهای محروم و کم برخوردار در سطح استان عملیاتی خواهد شد.

همچنین طرح راه اندازی شبکه های اجتماعی و تخصصی بسیج به رویکرد توسعه مدیریت دانایی در کشور و با هدف احصا ۲۵ درصد از اطلاعات زنجیره فروش از تامین تا تولید واحدهای صنعتی و دانشگاهی اجرایی می شود‌.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.