تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۲

آموزشگاه های رانندگی در ایلام رتبه بندی می شوند

آموزشگاه های رانندگی در ایلام رتبه بندی می شوند
ایلام - نگاه اقتصاد - رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از رتبه بندي و امتياز بندي آموزشگاه هاي رانندگي براساس ميزان تصادفات و تخلفات هنرآموزان خبر داد.

سرهنگ “ابوالفضل کهزادی” درگفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس ،اظهار داشت : مهم ترین وظیفه آموزشگاه های رانندگی، آموزش نظری و عملی برابر قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی به هنرآموزان برابر سرفصلهای ابلاغی با بهره گیری از دانش و تخصص مدرسان و مربیان آموزش دیده است.

وی درخصوص چگونگی رتبه بندی آموزشگاه های رانندگی تصریح کرد:بر اساس اطلاعات موجود در سامانه های تصادفات ، تخلفات و صدور گواهینامه رانندگی پلیس راهور ناجا ، وضعیت تخلفات حادثه ساز ارتکابی و همچنین تصادفات حادث شده توسط هر یک از هنرآموزان آموزشگاه های رانندگی در بازه زمانی یکساله بررسی و پس از تجزیه و تحلیل آمار،برهمین مبنا ،رتبه هر یک آموزشگاه های رانندگی مشخص می شود.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: عملکرد افسران و کارشناسان آزمون گیرنده در آموزشگاه های رانندگی نیزمی تواند موجبات حضور رانندگان قانون مند را در معابر کشور فراهم آورد و از عوامل تاثیرگذار درتبه بندی آموزشگاه های رانندگی است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی انتظامی استان ایلام ، گفت:بدیهی است آموزشگاه هایی که در این رتبه بندی در زمره گروه پرخطر قرار گیرند حسب مورد بصورت موقت یا دائم تعطیل و از ادامه فعالیت آنها جلوگیری خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.