تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۴

برتری اداره کل پست استان ایلام در جشنواره استانی شهید رجایی

برتری اداره کل پست استان ایلام در جشنواره استانی شهید رجایی
.

ایلام – نگاه اقتصاد – بیست و سومین جشنواره شهید رجایی در استان ایلام، با معرفی اداره کل پست استان برای دومین سال متوالی به عنوان دستگاه اجرایی برتر در زمینه شاخص‌های عمومی و اختصاصی ارزیابی عملکرد سال ۹۸همچنین بالاترین میانگین رشد عملکردی نسبت به سایر دستگاههای اجرایی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل پست استان، طی مراسم ویژه ای با حضورسلیمانی دشتکی استاندار ایلام، مسئولین ارشد استانی و دیگر مدیران دستگاههای اجرایی برای دومین سال متوالی از هدایت فیلی مدیرکل پست استان در بیست و سومین جشنواره شهید رجایی بعنوان مدیر برتر در زمینه ارزیابی شاخص های عمومی و اختصاصی دستگاههای اجرایی سال۹۸ تجلیل بعمل آمد.

در این جشنواره که همه ساله و به منظور ارزیابی عملکرد دستگاه‌ها و واحدهای اجرایی برتر همزمان با گرامیداشت هفته دولت برگزار می گردد برای دومین سال متوالی با اهدای تندیس ویژه جشنواره و لوح سپاس از هدایت فیلی مدیرکل پست استان تجلیل و قدردانی گردید.

استاندار ایلام در جشنواره شهید رجایی و مراسم تقدیر از دستگاه‌های اجرایی برتر گفت: برنامه محوری عامل موفقیت دستگاه‌های اجرایی است و در این میان سازمانی برتر است که خدمت به مردم را علاوه بر وظیفه قانونی، رسالت انسانی و عبادت الهی بداند.

سلیمانی دشتکی افزود: تقدیر و تجلیل از تلاشگران عرصه خدمات رسانی، نهادینه کردن فرهنگ ارتقاء و بهبود عملکرد دستگاههای اجرایی، صیانت از حقوق شهروندان، تکریم و پاسخگویی بموقع به ارباب رجوع، تلاش در جهت کاهش هزینه های سازمانی، افزایش بهره وری، قانونمداری، اطلاع رسانی و الگوسازی از خدمات قابل ارائه دستگاهها، افزایش اعتماد عمومی، انضباط اجتماعی و اداری، ایجاد روحیه جهادی و کارآفرینی، شفافیت و پاک دستی که موجب افزایش سرمایه اجتماعی می گردد از مهمترین اهداف مورد نظر در ارزیابی های عملکرد دستگاه‌های اجرایی است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.