تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۶

پرداخت تسهیلات کرونا به ۲ هزار و ۹۱۷ راننده در ایلام

پرداخت تسهیلات کرونا به ۲ هزار و ۹۱۷ راننده در ایلام
ایلام - معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام از ثبت‌نام چهار هزار و ۹۸ راننده فعال بخش حمل و نقل عمومی در استان برای دریافت تسهیلات کرونا خبر داد و گفت: تاکنون هزار ۲ هزار و ۹۱۷ نفر وام کرونایی را دریافت کرده‌ اند.

محمد حسنی شامگاه پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ما اظهار داشت: شرایط به‌وجود آمده پس از شیوع بیماری کرونا موجب توقف فعالیت چند ماهه در مرز مهران و تعطیلی شرکت‌های حمل و نقل بین المللی بار و مسافر در استان شد که این امر زیان قابل توجهی را به این بخش وارد کرد.

وی با اشاره به حمایت‌های سازمان به منظور جبران بخشی از خسارت وارده به دلیل شیوع بیماری کرونا بیان کرد: این سازمان در جهت حمایت از شرکت‌ها و موسسات بار و مسافر در بخش داخلی و بین المللی، رانندگان و مالکان وسایل نقلیه تحت پوشش آنان، تسهیلات بانکی را در نظر گرفت.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام یادآور شد: تسهیلات کرونایی نیز در همین راستا تمهید شده که به افرادی که در سامانه مربوطه ثبت نام کنند با همراهی بانک عامل پرداخت خواهد شد.

حسنی با اشاره به ثبت نام چهار هزار و ۹۸ نفر در سامانه کار برای دریافت تسهیلات کرونایی گفت: از این تعداد ۲ هزار و ۹۱۷ راننده تسهیلات کرونا را دریافت و مابقی نیز در دست بررسی بانک های عامل می باشند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام تاکید کرد: وام ۶۰ میلیون ریالی برای رانندگان بین شهری و وام ۱۲۰ میلیون ریالی برای شاغلان در شرکت های حمل و نقل با سود ۱۲ درصد و باز پرداخت ۲۴ ماهه در نظر گرفته شده است.

حسنی تاکید کرد: شاغلان بخش حمل و نقل جاده ای و رانندگان کالا و مسافر می توانند تا پایان مهر ماه به سامانه کارا به آدرس kara.mcls.gov.ir مراجعه و جهت دریافت تسهیلات کرونا ثبت نام نمایند.

وی اضافه کرد: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام از بین دستگاه های اجرایی استان، رتبه اول در جذب تسهیلات کرونا را به خود اختصاص داده که بیش از ۷۰ درصد تسهیلات را جذب نموده است.

۱۲۷ شرکت حمل و نقل کالا و مسافر شامل ۷۴ شرکت و ۵۳ کالا در استان ایلام فعایت دارند.

حدود هفت هزار راننده نیز در بخش حمل و نقل بار در استان ایلام مشغول کار هستند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.