تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۵

راه اندازی نوبت دهی اینترنتی خدمات تعویض پلاک در ایلام

راه اندازی نوبت دهی اینترنتی خدمات تعویض پلاک در ایلام
ایلام - نگاه اقتصاد - رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از اجرای طرح نوبت دهی اینترنتی خدمات تعویض پلاک خبر داد و گفت: بدون اخذ نوبت اینترنتی به مراکز تعویض پلاک این پلیس مراجعه نکنند.

سرهنگ “ابوالفضل کهزادی “در گفت و گو با خبرنگار کانال خبری پلیس، اظهار داشت: از ۱۵ مهر ماه خدمات تعویض پلاک در مرکزتعویض پلاک ایلام فقط به صورت اینترنتی انجام می شود و بنابر این از شهروندان می خواهیم از این تاریخ به بعد بدون اخذ نوبت دهی اینترنتی به مراکز تعویض پلاک مراجعه نکنند.

وی افزود: هرشخص بر اساس شماره ملی و شماره تلفن همراهی که بنام خود ثبت شده مجاز به دریافت یک کد کاربری بوده و درج آدرس محل سکونت متقاضی نیز در فیلد مربوطه الزامی است.

رئیس پلیس راهور استان با تاکید براینکه متقاضیان می بایست به موقع در مرکزتعویض پلاک جهت دریافت خدمات حاضرشوند ،ادامه داد :در صورت تاخیر درموعد مقرر ،با ارسال پیامک نوبت وی لغو می گردد.

وی با بیان اینکه امکان لغو نوبت رزرو شده وجود دارد ،گفت: هر خودرو در طول روز برای یک مرتبه مجاز به اخذ خدمات و تعویض پلاک است.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: در صورت نقص مدارک و ایرادات احتمالی شخص صرفا تا پایان وقت اداری همان روز مجاز به اخذ خدمات با نوبت اولیه بوده و در غیر اینصورت نیاز به دریافت نوبت جدید در روزهای بعدی است .

سرهنگ کهزادی با بیان اینکه دریافت نوبت برای خودروهای نوشماره و وارداتی بدون پلاک صرفا با شماره شاسی امکان پذیر است تاکید کرد: امکان دریافت پلاک تهران، از مرکز تعویض پلاک شهرایلام وجود ندارد .

رئیس پلیس راهور استان در خصوص فرآیند اخذ نوبت دهی اینترنتی برای تعویض پلاک ،گفت: افراد متقاضی می بایست ابتدا به سایت اینترنتی راهور به نشانی Rahvar120.ir مراجعه و سپس وارد آیتم ثبت نام کاربران شده و نام، نام خانوادگی، کد ملی، شماره تلفن همراه مالک و رمز عبور را وارد کرده و پس از ذخیره سازی مجدداً به سامانه نوبت دهی اینترنتی بازگشته و استان و شهر، نوع خدمات و محل مرکز تعویض پلاک و نوع وسیله نقلیه انتخاب کنند.

وی افزود: در صفحه جدید با انتخاب نوع خدمت و باز شدن تقویم نوبت دهی به ترتیب تاریخ و ساعت را انتخاب کرده و نوبت ثبت شده را تکمیل و با تایید نهایی کد رهگیری را دریافت می کنند.

سرهنگ کهزادی گفت: پس از پایان مراحل ثبت نام یک پیامک به گوشی تلفن همراه متقاضی ارسال و برابر این نوبت ارائه شده بایستی به مرکز تعویض پلاک مراجعه کند.

رئیس پلیس راهور استان ایلام با تاکید بر رایگان بودن هرگونه اخذ نوبت دهی اینترنتی ،نسبت به هرگونه سوء استفاده افراد فرصت طلب و سودجو در این خصوص هشدار داد و گفت: این سامانه طوری طراحی شده که به هیچ عنوان امکان فروش نوبت اینترنتی وجود ندارد و فقط مالک وسیله نقلیه می تواند در این سامانه ثبت نام و نوبت اخذ کند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.