تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۵

آل‌کثیر:

غیرت و تعصب خریدنی نیست

غیرت و تعصب خریدنی نیست
تهران - مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس با قدردانی از حمایت‌های مردم ایران در ۲ روز اخیر، گفت: شاید برخی در فکر این باشند که هر چیزی را دنیا می‌توان با پول خریداری کرد، اما غیرت و تعصب خریدنی نیست.

«عیسی آل‌کثیر» یکشنبه شب و پس از بازگشت کاروان تیم فوتبال پرسپولیس از دوحه، اظهار داشت: واقعا نمی‌دانم چرا در فاصله ۲ ساعت به دیدار نیمه‌نهایی به دلیل شادی گل محروم شدم.

وی افزود: این شادی گل را ۶ سال است که برای خوشحال شدن برادرزاده‌ام انجام می‌دهم و نمی‌دانم چرا محروم شدم. فکر می‌کنم تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا سبب شد تا انگیزه بازیکنان پرسپولیس بیشتر شود.

مهاجم گلزن سرخپوشان پایتخت، گفت: النصر که چیزی نبود و اگر با ۱۰ تیم دیگر هم بازی داشتیم به برتری دست پیدا می‌کردیم. شاید برخی با پول با خریدن هم چیز باشند، اما غیرت و تعصب خریدنی نیست.

وی گفت: حل بسیاری بدی داشتیم و حتی ۲۰ دقیقه ابتدایی دیدار با النصر را تماشا نکردم. بتدریج با این مساله کنار آمدم و زمانی‌که «مهدی عبدی» گلزنی کرد با وجود مصدومیتی که داشتم روی هوا پریدم. بعد از این بُرد انرژی گرفتم و از شادی مردم ایران خوشحال بودم.

آل‌کثیر با بیان اینکه امید زیادی به بخشیده شدن محرومیتش دارد، ادامه داد: بازی با النصر متعلق به همه مردم ایران بود. هرچند ابتدا شوکه شدیم اما اکنون تلاش این است تا محرومیت بخشیده شده و بتوانم در فینال برای پرسپولیس بازی کنم./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.