تاریخ انتشار : دوشنبه ۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۰

فعال سیاسی: 

تذکرات و رهنمودهای رهبری عامل انسجام است

تذکرات و رهنمودهای رهبری عامل انسجام است
سنندج - عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه گفت: اهانت کنندگان به رییس جمهوری، اینگونه وانمود می‌کنند که دولت و حاکمیت جدای از هم هستند که این مقوله رویه‌ای اشتباه و به ضرر جمهوری اسلامی است.

مسعود الماسی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه باور داریم بین انتقاد، توهین و تخریب تفاوت زیاد است، اظهار داشت: ما نباید این طور تلقی کنیم که دولت از حاکمیت جداست چرا که این تفکر موجب رخنه بیشتر دشمنان و بدخواهان در امور جامعه می‌شود.

وی اضافه کرد: بعضی‌ها متاسفانه بدلیل درک غلط از تقسیم بندی در حوزه های مختلف نظام سعی دارند این گونه وانمود کنند که دولت از حاکمیت جداست لذا بدنبال تخریب دولت و زیر سوال بردن خدمات آن در شرایط سخت تحریمی هستند.

عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه یادآور شد: تذکر رهبر معظم انقلاب اسلامی به اهانت کنندگان به رییس جمهور، بجا بود و یادآوری این نکته از سوی ایشان نشان دهنده این است که برای تامین منافع ملی راهکاری جز اینکه همه با هم باشیم، نداریم.

الماسی تاکید کرد: این دیدگاه که دولت و حاکمیت از هم جدا هستند از تفکر مدیریت جزیره ای نشات گرفته و این مساله خود باعث تمام ناکامی‌های اقتصادی، سیاسی و اجتماعی جامعه ماست که می‌تواند بزرگترین آسیب را به نظام و کشور وارد کند.

وی گفت: خوشبختانه تذکر رهبر معظم انقلاب توانسته این آسیب را کنترل کند و یکی دیگر از اقدامات باز دارنده حوزه ملی ما اتفاق افتاد و انتظار می‌رود در راستای حفظ انسجام و وحدت این رویه ادامه داشته باشد.

هجمه‌ها وسیاه نمایی علیه عملکرد دولت این روزها شتاب بیشتری گرفته و بی محابا بر رییس جمهوری و سایر مسوولان دولتی می‌تازند؛ فحش ها، ناسزاها و اهانت هایی درقالب نقد در تریبون ها وسخنرانی ها علیه دولت بیان می شود.

تخریب و توهین علیه عملکرد دولت به حدی شدت گرفت که ‌پارا فراتر از مرز اخلاق و ‌آموزه های دینی گذاشت چنانکه رهبر معظم انقلاب روز شنبه هفته جاری در نشست حضوری اعضای ستاد مل مقابله با کرونا از اقدام برخی ها در برخورد با دولت و رییس جمهور و هتک حرمت رییس جمهوری به شدت انتقاد و آن را حرام اعلام کرد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.