تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۶

فرمانده ناجا خبر داد:

برخورد با ۳ هزار تارنمای متخلف

برخورد با ۳ هزار تارنمای متخلف
تهران - فرمانده نیروی انتظامی گفت: ناجا در شرایط کرونایی در برخورد با افرادی که در فضای مجازی اقدام به تشویش اذهان عمومی می‌کردند نیز به خوبی وارد شد و بیش از سه هزار تارنمای متخلف را شناسایی و با آنها نیز برخورد کرد.

تارنما مجموعه ای از صفحات وب، تصاویر، پرونده های چند رسانه ای یا دیگر ابزار دیجیتالی است که بر روی یک یا چندین میزبان که با نام سرویس دهنده ی وب شناخته شده اند، قرار دارند. این ابزار دیجیتالی توسط شبکه جهانی اینترنت قابل دسترس است.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سردار حسین اشتری روز دوشنبه در آئین تجلیل از پیشکسوتان ناجا که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد درباره اقدامات نیروی انتظامی در موضوع کرونا افزود: باعث افتخار است که نیروی انتظامی در اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا پیشتاز بوده البته نیروی انتظامی نه تنها در بحث درمانی بلکه در خصوص اجرای فاصله گذاری اجتماعی، بکارگیری همه امکانات و تجهیزات برای ضدعفونی کردن معابر، برخورد با محتکران نقش پررنگی داشته و از همان روزهای اول شیوع این ویروس پای کار بوده است.

وی ادامه داد: البته تاکید ما این است که مردم فهیم و عزیز ایران اسلامی نیز همچنان شیوه نامه های بهداشتی را رعایت و به توصیه ها بیش از گذشته توجه کنند. باید بگویم که نیروی انتظامی در زمان شیوع ویروس کرونا بیشترین خدمتگزاری را به مردم داشته است و از این بابت که توفیق خدمتگزاری نصیبمان شده، خداوند را شاکریم.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه بخشی از موفقیت و پیشرفت در نیروی انتظامی را مدیون پیشکسوتان و بازنشستگان هستیم، گفت: باید از همه ظرفیت های موجود برای رفع مشکلات این عزیزان بهره ببریم و در راستای محقق شدن مطالبات مقام معظم رهبری و همچنین ستاد کل نیروهای مسلح در خصوص بازنشتگان اهتمام ویژه داشته باشیم.

وی ضمن محکوم کردن اقدام توهین آمیز رئیس جمهوری فرانسه درباره پیامبر اکرم (ص) ادامه داد: مسلمانان در سراسر جهان با تظاهرات خود نسبت به این اقدام توهین آمیز اعلام انزجار کردند، بطور قطع این صحبت های بی منطق و از روی نادانی که دل همه مسلمانان و غیرمسلمانان را رنجاند در تاریخ ثبت خواهد شد.

فرمانده ناجا همچنین ضمن عرض خیر مقدم به بازنشستگان ناجا تصریح کرد: امیدواریم با برگزاری این جلسه شاهد کسب نتایج مطلوب و محقق شدن مطالبات مقام معظم رهبری و همچنین ستاد کل نیروهای مسلح باشیم؛ مقام عظمای ولایت در مناسبت های مختلف در رابطه با بازنشستگان فرموده اند:بازنشستگان باید مورد توجه قرار بگیرند.

این مقام ارشد انتظامی همچنین به فرمایشی از امام راحل در خصوص بازنشستگان اشاره کرد و گفت: ایشان فرموده اند «نگذارید پیشکسوتان جهاد و شهادت فراموش شوند»؛ بنابراین باید همه اقدامات در خصوص این عزیزان به مرحله عملیاتی برسد.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی به دلیل قدمت و سابقه طولانی (قبل و بعد از ادغام) بیشترین بازنشستگان را دارد، افزود: همه ما در برابر این عزیزان وظیفه سنگینی به عهده داریم و باید با همه ظرفیت در خدمت آنها باشیم؛ باید با انجام اقدامات مطلوب شأن بازنشستگان را حفظ کنیم.

سردار اشتری ادامه داد: در این برنامه به همه فرماندهان و مسئولان مربوطه عرض می کنم که به مسائل و امورات بازنشستگان باید بیش از گذشته اهتمام داشته باشند.

این مقام ارشد انتظامی با تاکید بر اینکه باید بازنشستگان در همه مراسم ها حضور داشته باشند و از آنها تجلیل شود، افزود: بخشی از موفقیت و پیشرفت در نیروی انتظامی را مدیون پیشکسوتان و بازنشستگان هستیم؛ امروز با کسب نتایج مطلوب، سازمان به جایی رسیده که مقام معظم رهبری امام خامنه ای به مناسبت هفته ناجا پیام تبریک صادر کردند که این پیام مملو از مهر و محبت بود و سبب دلگرمی کارکنان ناجا شد.

سردار اشتری تصریح کرد: پیام تبریک مقام معظم رهبری به مناسبت هفته ناجا وظایف و مسئولیت های ما را بیشتر و سنگین تر کرده است بنابراین باید بیش از پیش در راستای تحقق مطالبات ایشان تلاش کنیم.

وی در ادامه در خصوص رفع مشکلات و موانع بازنشستگان تاکید کرد و گفت: باید از همه ظرفیت های موجود برای رفع مشکلات آن ها بهره ببریم. لازم است که از ظرفیت و تجارت بازنشستگان نیز در امور ناجا بهره لازم و درست را ببریم./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.