تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۷

مستند طنز “کرونا ژان” در ایلام تولید می‌شود

مستند طنز “کرونا ژان” در ایلام تولید می‌شود
ایلام - مدیر حوزه هنری ایلام گفت: مستند طنز "کرونا ژان" توسط این مرکز در حال تولید است و تا ۲ ماه آینده آماده پخش از شبکه استانی سیمای مرکز ایلام خواهد شد.

محمدعلی قاسمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما افزود: این مستند در قالب برنامه طنز پنج قسمتی به زبان محلی تولید می‌شود که در قالب آن سعی شده است با استفاده از ظرفیت هنر مردم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی مقابله با کرونا تشویق شوند.

وی یادآور شد: این مستند ترکیبی از نمایش، شعر و طنز همراه با ارایه نکات بهداشتی است که در هر قسمت آن استاد کیومرث صادقیان از اساتید برجسته نقاشی استان با مضمون کرونا تابلویی نیز در حین برنامه خلق می‌کند.

وی اضافه کرد: این برنامه مستند تولید حوزه هنری و با مشارکت هشت نفر از هنرمندان این مرکز است که تا ۲ ماه آینده تولید آن پایان یافته و آماده پخش از شبکه استانی سیمای مرکز ایلام خواهد بود.

مدیر حوزه هنری ایلام هدف از تولید این برنامه را آگاهی مردم از خطرات کرونا و تشویق آنها به رعایت نکات بهداشتی برای مقابله با این بیماری با استفاده از ظرفیت هنر عنوان کرد.

به گزارش ایرنا، ۲ شهرستان ایلام و ایوان در استان ایلام در وضعیت سیاه و بحرانی کرونا، شهرستان‌های دره‌شهر، چرداول، دهلران، مهران و آبدانان در وضعیت قرمز کرونا، شهرستان‌های بدره، سیروان و ملکشاهی در وضعیت نارنجی و تنها شهرستان هلیلان در وضعیت زرد کرونا قرار دارد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.