تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۴

۳۱۵ وسیله نقلیه در ایلام جریمه ۵۱۰ هزار تومانی شدند

۳۱۵ وسیله نقلیه در ایلام جریمه ۵۱۰ هزار تومانی شدند
ایلام - رییس پلیس راه ایلام با اشاره به اجرای طرح محدودیت های کرونایی در جاده های ایلام، گفت: ۳۱۵ وسیله نقلیه در ایلام در این مدت جریمه ۵۱۰ هزار تومانی شده اند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ رضا همتی زاده روز یکشنبه اظهار داشت: نقش آفرینی ماموران پلیس راه در اجرای طرح امنیت و سلامت محور برای پیشگیری از قطع زنجیره‌ای موج سوم ویروس کرونا قابل تقدیر است.

وی افزود: در اجرای طرح مذکور تعداد ۱۸ تیم گشتی محسوس پلیس راه استان با همکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی، عوامل انتظامی و امدادی به صورت فعال و در طول شبانه روز در مبادی ورودی و خروجی استان مستقر و محدودیت ترافیکی ایجاد کردند.

رییس پلیس راه ایلام یادآور شد: در حاشیه این طرح تعداد ۳۱۵ دستگاه خودرو متخلف توسط ماموران پلیس راه به دلیل عدم رعایت طرح فاصله گذاری اجتماعی با مبالغ ۵۱۰ هزار تومان اعمال قانون شده و همچنین تعداد ۶۰۰ دستگاه وسیله نقلیه دیگر در مبادی ورودی استان پس از تذکر و ارشاد نسبت به عودت آنها اقدام کردند.

همتی زاده تاکید کرد: هدف از اجرای این طرح حفظ سلامت و صیانت از شهروندان و ارتقای سطح سلامتی آنها برای پیشگیری از قطع زنجیره‌ای ویروس کرونا به اجرا در آمده است.

وی در پایان از تلاش و زحمات کارکنان پلیس راه و دیگر دستگاه‌ها که در اجرای این طرح با پلیس راه تعامل و همکاری داشتند تقدیر و تشکر کرد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.