تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۷

بانک ها خدمات را غیرحضوری به مشتریان ارایه دهند

بانک ها خدمات را غیرحضوری به مشتریان ارایه دهند
ایلام - معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: با توجه به افزایش مبتلایان به کرونا در استان بانک ها در حد امکان خدمات خود را بصورت غیر حضوری ارایه دهند.

دکتر جمیل صادقی فر روز سه شنبه در نشست قرارگاه عملیاتی ستاد مبارزه با کرونا افزود: بانک ها با توجه به تعداد مراجعان روزانه از اصلی ترین مراکز انتشار ویروس کرونا هستند که باید مراقبت های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در این نقاط تقویت و خدمات بانکی در حد امکان غیرحضوری به مشتریان ارایه شود.

وی ادامه داد: مشاغل گروه ۲ ، سه و چهار در شهرستان های سیاه و پرخطر باید تا اطلاع ثانوی تعطیل باشند.

وی افزود: در شهرستان های پرخطر و با وضعیت سیاه ایوان، ایلام و چرداول برخی از اصناف مشاغل گروه یک نظیر جوشکاری، کابینت سازی و فروش لوازم یدکی باید حتی المقدور ساعاتی از روز را فعالیت کنند.

معاون دانشگاه علوم پزشکی ایلام تاکید کرد: در شهرستان های پر خطر و سیاه کرونا همچون ایلام ، ایوان و چرداول برخی دیگر از مشاغل گروه یک نظیر فروشگاه لوازم یدکی موتور پمپ ، خرده فروشی لوازم یدکی و اصلی اتومبیل و فروشگاه دستگاه های صوتی و تصویری تا اطلاع ثانوی جهت حفظ سلامتی خود و مردم در ساعتی از روز فعالیت کنند.

رییس اتاق اصناف استان ایلام نیز در این نشست افزود: نخستین اقدام ستاد ملی کرونا در خصوص مقابله با کرونا و حفظ سلامتی مردم این بود که از اسفند ماه سال گذشته تا اوایل شهریور ماه بیشتر صنوف تعطیل شدند که در این راستا اتاق اصناف استان همچون گذشته بیشترین همکاری را داشته است.

یونس حواسیان یادآور شد: برای حفظ سلامتی مردم استان و همچنین اجرای دقیق تصمیمات ستاد کرونا کشوری و استانی اولویت نخست اصناف اجرای کامل مصوبات ستاد کرونا بوده است.

وی در خصوص تعطیلی صنوف و برخی از گروهای شغلی افزود: دولت حمایت از مشاغل و صنوفی را که از شیوع کرونا متضرر شده اند در اولویت برنامه های خود قرار دهد.

رییس اتاق اصناف ایلام اضافه کرد: اتاق اصناف استان بلافاصله پس از صدور مصوبه ستاد کرونا استانی در خصوص تعطیلی مشاغل گروه دوم ،سوم و چهارم تمام توان خود را برای تعطیلی این مشاغل بکار گرفته است.

به گزارش ایرنا، بر اساس اعلام استاندار ایلام یک چهارم کارمندان دستگاه‌های اجرایی و ادارات مختلف این استان معادل ۶ هزار نفر به کرونا مبتلا شده‌اند و تداوم این وضعیت نگران‌کننده است.

همچنین براساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی ایلام طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۴ نفر بر اثر بیماری کرونا جان خود را دست داده اند و تعداد ۲۲۴ نفر نیز به جمع مبتلایان استان افزوده شد و تعداد ۸۶ نفر جدید در بیمارستان های استان به دلیل ابتلا به کرونا بستری شدند.

شهرستان هلیلان نیز که پیش از این در وضعیت زرد قرار داشت قرمز شد و بر این اساس تمامی شهرستان‌های استان بجز ایلام، ایوان و چرداول که در وضعیت سیاه و فوق بحرانی هستند، در وضعیت قرمز قرار گرفتند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.