تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۹:۲۴

برنامه‌های هفته کتاب ایلام بصورت مجازی برگزار می‌شود

برنامه‌های هفته کتاب ایلام بصورت مجازی برگزار می‌شود
ایلام - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام گفت: با توجه به شرایط بحرانی کرونا در استان، عمده برنامه‌های هفته کتاب این استان بصورت مجازی برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام، عمران خودآموز افزود: بیست‌ و هشتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران از ۲۴ تا ۳۰ آبان‌ماه با شعار “دانایی، مانایی” امسال در این استان برگزار می‌شود که عمده این برنامه‌ها بصورت مجازی است.

وی برنامه نقد و بررسی کتاب با حضور اساتید و اهالی قلم، دقایقی با کتاب با محوریت معرفی کتاب‌های مورد علاقه کودکان و نوجوانان و بزرگسالان به مدت سه دقیقه در فضای مجازی و کتابخوانی مجازی شامل خوانش زیباترین بخش‌هایی از هر کتاب ویژه کودکان و نوجوانان و بزرگسالان به مدت چهار دقیقه در فضای مجازی را از جمله بخش‌های گرامیداشت هفته کتاب در استان ایلام است.

دبیر ستاد بزرگداشت بیست و هشتمین دوره هفته کتاب و کتابخوانی استان ایلام، ادامه داد: نامه‌های شفاهی شامل صحبت کودکان و نوجوانان با مؤلفان کتاب به صورت مجازی در قالب کلیپ‌های چهار دقیقه ای، برنامه کتابگردی و بازدید از کتابفروشی‌های استان و خرید کتاب با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و همچنین برگزاری آیین تجلیل از فعالان و خادمان حوزه نشر و تجلیل از ناشران، نویسندگان و فعالان حوزه نشر به صورت مجازی از دیگر بخش‌های متنوع هفته کتاب امسال است.

خودآموز دیدار با ناشران و اصحاب قلم با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و به صورت محدود، غبارروبی مزار شهدای گمنام شهر ایلام و دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با حضور نمایندگان ناشران و نویسندگان و با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی را از برنامه‌های حضوری هفته کتاب ایلام عنوان کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام افزود: همچنین در این هفته توزیع هدفمند کتاب‌های عمومی در سطح مدارس، مساجد و مناطق محروم و اهدای کتاب‌های کمک آموزشی به دانش‌آموزان مناطق محروم در پایه‌های تحصیلی ابتدایی تا دبیرستان نیز انجام خواهد شد.

بیست‌وهشتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران از ۲۴ تا ۳۰ آبان ماه ۱۳۹۹ با شعار دانایی، مانایی با مشارکت مؤسسه فرهنگی هنری اقلیم هشت ایلام برگزارمی شود./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.