تاریخ انتشار : جمعه ۲۳ آبان ۱۳۹۹ - ۸:۴۴

بیماران کرونایی در سالن شهدای قلاویزان بستری می شوند

بیماران کرونایی در سالن شهدای قلاویزان بستری می شوند
.

ایلام – نگاه اقتصاد – سرهنگ غلامرضا علیمحمدی مسئول معاونت سلامت و دفاع زیستی سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام با اشاره به پذیرش بیماران کرونایی در سالن شهدای قلاویزان گفت:سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام از ابتدا شروع بیماری کرونا همه ظرفیت های خود را در حوزه های مختلف مقابله با کرونا از جمله ضدعفونی و گندزدایی معابر ، طرح بزرگ غربالگری کشوری ، تامین و توزیع اقلام حفاظتی و مراقبتی و مواد گندزدا، انتقال متوفیان و تغسیل و تدفین به کار گرفته است.

وی ادامه داد: ابتدا قرار بود سالن شهدای قلاویزان به عنوان یک مرکز نقاهتگاهی بیماران کرونایی در استان عمل کند، اما با شیوع گسترده این بیماری در روزهای گذشته و اشغال کامل تخت های بیمارستانی ، با درخواست ستاد استانی مقابله با کرونا و دانشگاه علوم پزشکی به عنوان یک مرکز بستری و بخش بیمارستانی منفک شده از بیمارستان مصطفی، بازطراحی و عملیاتی گردید.

وی عنوان کرد: در این مرکز پزشک و کادر درمانی و پرستاری به‌صورت شبانه روزی حضور دارند و تفکیک تخت ها متناسب با شان بیماران و رعایت پروتکل ها انجام شده است.

علیمحمدی گفت: این سالن به سیستم سانترال اکسیژن رسانی مجهز بوده و اکسیژن لازم نیز تامین شده و سیر درمانی بیماران مورد بازدید و تایید کارشناسان درمان دانشگاه علوم پزشکی می باشد.

علیمحمدی تصریح کرد: خوشبختانه با پیگیری های انجام شده این مرکز به سیستم HIS بیمارستانی مجهز شده و پزشکان متخصص دانشگاه علوم پزشکی همانند بخش های بیمارستانی دانشگاه بیماران را ویزیت و کنترل می نمایند.

وی گفت: لازم است از حمایت بی دریغ و گسترده سلیمانی دشتکی استاندار ایلام و همکاری صمیمانه و همه جانبه دانشگاه علوم پزشکی ، فرماندهی انتظامی استان ، اداره کل ورزش و جوانان، جمعیت هلال احمر استان، شهردار ایلام، مدیریت درمان تامین اجتماعی ، شرکت توزیع نیروی برق ، شرکت گاز و سایر عزیزانی که در انجام این امر ما را یاری نمودند کمال تشکر و سپاسگزاری را دارم و امیدواریم در ادامه مسیر نیز یاری گر ما باشند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.