تاریخ انتشار : جمعه ۲۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۶

پرداخت کمک هزینه ازدواج در ایلام غیرحضوری شد

پرداخت کمک هزینه ازدواج در ایلام غیرحضوری شد
ایلام - مدیرکل تامین اجتماعی ایلام گفت: فرایند پرداخت کمک هزینه ازدواج با هدف کاهش مراجعات با بهره گیری از بانک های اطلاعاتی و برقراری ارتباط با سازمان ثبت احوال کشور، غیرحضوری شد.

به گزارش روابط عمومی تامین اجتماعی ایلام، سهیلا ملکشاهی افزود: با توجه به فراهم شدن زمینه اخذ اطلاعات ازدواج بیمه‌شدگان از سازمان ثبت احوال کشور، پرداخت کمک هزینه ازدواج به عنوان اولین سرویس بدون نیاز به اخذ درخواست و بررسی توسط واحدهای اجرایی و کاملا غیرحضوری در این استان راه‌اندازی شد.

وی یادآور شد: بر این اساس شناسایی بیمه‌شدگان حائز شرایط ماده (۸۵) قانون تامین اجتماعی و همه فرآیندهای مربوط به پرداخت کمک هزینه ازدواج، از طریق سامانه متمرکز تعهدات کوتاه مدت، برای واجدان شرایط که دارای شماره حساب و شماره تلفن همراه معتبر در سیستم هستند در پایان هرماه به صورت هوشمند و بدون نیاز به واحد اجرایی صورت می‌گیرد و مراتب نیز از طریق پیامک به بیمه‌شده اعلام می‌ شود.

مدیرکل تامین اجتماعی ایلام اظهار داشت: علاوه بر این، امکان ثبت اطلاعات مربوط به ازدواج توسط بیمه‌شده از طریق سامانه خدمات غیرحضوری به نشانی اینترنتیeservices.tamin.ir فراهم است که در این روش نیز همه فرآیندهای اجرایی به طور هوشمند و بدون نیاز به مراجعه حضوری بیمه‌شده صورت می‌پذیرد.

ملکشاهی تصریح کرد: افرادی که با وجود تکمیل اطلاعات شماره حساب و شماره تلفن همراه در سامانه خدمات غیرحضوری، در پایان ماه مربوطه، پیامک ثبت کمک هزینه ازدواج را دریافت نمی‌ کنند، می‌توانند از طریق مراجعه به آدرس اینترنتی مذکور نسبت به ارائه درخواست و پیگیری های مربوطه اقدام کنند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.