تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۹:۰۹

مدیرکل روابط عمومی استانداری:

نشست‌های خبری و تورهای رسانه‌ای ایلام مجازی برگزار می‌شود

نشست‌های خبری و تورهای رسانه‌ای ایلام مجازی برگزار می‌شود
ایلام - مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری ایلام گفت: تمامی نشست‌های خبری، تورهای رسانه‌ای و حضور در رسانه‌ها در جهت حفظ سلامت مدیران، روابط‌عمومی‌ها و خبرنگاران استان بصورت تمام الکترونیکی و مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، آیت قیصربیگی با اشاره به اجرای طرح جامع مدیریت مبارزه با کرونا که از روز شنبه اول آذرماه اجرایی می شود، اظهار داشت: به منظور همراهی با این طرح مهم از اول آذرماه تمامی فعالیت ها در طرح ارزیابی ماهیانه روابط‌عمومی ها باید بصورت الکترونیکی باشد.

دبیر شورای هماهنگی روابط‌عمومی های استان ایلام افزود: امروز کرونا باعث یک توفیق اجباری در روی آوردن به الکترونیکی مردن کارها شده است و باید از این فرصت در جهت تقویت بسترها و زیرساخت های دولت الکترونیک استفاده کرد.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری ایلام تنها راه غلبه بر وضعیت بحرانی کرونا را رعایت کامل دستورالعمل ها و پروتکل‌های بهداشتی عنوان کرد و گفت: هر برنامه ای که خطر انتقال کرونا را تشدید کند باید تعدیل شود و در این راستا می طلبد تمامی ارتباطات در حوزه روابط‌عمومی بصورت غیر مستقیم و بصورت مجازی و الکترونیکی صورت گیرد.

وی افزود: وضعیت کرونایی خطرناک امروز نیازمند تعهد و مسؤلیت پذیری بیش از پیش آحاد مختلف جامعه است و در این میان مسئولان باید پیشگام باشند.

قیصربیگی ضمن قدردانی از تلاش های ارزشمند رسانه ها و روابط عمومی های استان در مبارزه با کرونا گفت: در این مرحله نیز چون گذشته نیازمند همت و تلاش مضاعف این قشر پویا و اثرگذار برای تشریح و تبیین طرح جامع مدیریت کرونا در سطح جامعه هستیم.

وی تاکید کرد: به یقین امروز برای برون رفت از شرایط سخت کرونایی نیازمند همراهی و مشارکت کامل مردم در رعایت پروتکل‌های بهداشتی و اجرایی کردن مصوبات و دستورالعمل های ستاد کرونا هستیم که در این زمینه نقش روابط‌عمومی ها و اصحاب رسانه در اقناع افکار عمومی بسیار مهم و تعیین کننده است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.