تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۷

اختصاص یک هزار و ۲۵ فروشگاه در ایلام به طرح کالابرگ الکترونیک

اختصاص یک هزار و ۲۵ فروشگاه در ایلام به طرح کالابرگ الکترونیک
ایلام -  مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام از هزینه کرد ۲۶ میلیارد ریال اعتبار یارانه اجرای طرح کالا برگ الکترونیکی در استان خبر داد و گفت: یک هزار و ۲۵ فروشگاه در این استان برای اجرای این طرح اختصاص یافته است.

نورالدین الیاسی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: شرایط اجرای طرح کالابرگ الکترونیک در شهرها و روستاهای ایلام فراهم شده و یک هزار و ۲۵ فروشگاه فعال در استان برای اجرای طرح کالابرگ الکترونیک تاکنون در نظر گرفته شده است.

وی افزود: ۲ هزار و ۷۲۹ خانوار تاکنون تعداد چهار هزار و ۱۱۵ تراکنش داشته اند.

مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ایلام با بیان اینکه استان ایلام دارای ۸۴۰ ترمینال فعال است، گفت: تاکنون ۲۶ میلیارد ریال اعتبار یارانه هزینه شده است.

الیاسی تاکید کرد: کلیه خانوارهای مشمول طرح کالابرگ الکترونیک می‌توانند با نصب برنامه شبکه ملی اعتبار «شما» و یا شماره گیری #۱۴۶۳*۵۰۰* از باقی مانده اعتبار خود مطلع شوند.

وی گفت: اساس کالابرگ تمرکز بر خانوارها بوده و کد ملّی محور است.

الیاسی گفت: مرحله اول آن دسته از مددجویان کمیته امداد امام‌ خمینی (ره) و سازمان بهزیستی که ٣٢٠ هزار تومان از یارانه خود را به صورت کالابرگ الکترونیکی از ۱۱ گروه کالایی خرید کنند، مشمول ۲۰ درصد افزایش یارانه می‌شوند.

وی اظهار داشت: طرح کاملاً اختیاری است و از میان ۱۱ قلم کالای اعلام‌شده می‌توانند به میزان دلخواه و با نشان‌تجاری موردنظر خود خرید کنند.

وی افزود: مشمولان طرح در صورتیکه ٣٢٠ هزار تومان از اعتبار یارانه خرید کنند، به ازای هر نفر مشمول ٨٠ هزار تومان افزایش یارانه خواهند داشت.

الیاسی گفت: سامانه اعتباری به گونه ای تعریف شده تا مشتریان و یارانه‌بگیران بتوانند یک‌ماه زودتر از واریز یارانه نقدی، از آن استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در پی اجرای طرح الکترونیکی کالابرگ همزمان در سراسر کشور نشست ها و برنامه های مختلفی در استان و در محله های مختلف ایلام برای معرفی این طرح برگزار شده است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.