تاریخ انتشار : شنبه ۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۳

بارش باران سبب لغزندگی محور های مواصلاتی استان شد/سفرهای ضروری نیازمند دریافت مجوز است

بارش باران سبب لغزندگی محور های مواصلاتی استان شد/سفرهای ضروری نیازمند دریافت مجوز است
.

ایلام – نگاه اقتصاد – رئیس پلیس راه استان ایلام گفت:جاده‌های استان خیس ، لغزنده و خطرآفرین برای تردد هستند، توصیه اکید به رانندگان تردد کننده در تمام جاده ‌های استان ایلام این است که دقت در رانندگی، پرهیز از سرعت و سبقت را مدنظر داشته باشند و شرایط جوی را در رانندگی لحاظ کنند.

وی افزود: جاده‌های ایلام کوهستانی و کوهستانی بودن توأم با بارندگی؛ کاهش دید را برای رانندگان در پی خواهد داشت لذا کاهش دید سبب افزایش خطر برای رانندگان خواهد بود.

رئیس پلیس‌راه استان ایلام اظهار کرد:
بیش از ۳۰ تیم پلیس در جاده‌های استان استقرار دارند و علاوه بر نظارت پرتردد رانندگان در شرایط جوی حاکم بر جاده‌های استان ایلام بر ممنوعیت تردد ناشی از اجرای طرح محدودیت کرونا نیز نظارت دارند.

شرایط جوی، بارش باران، کوهستانی بودن محورهای مواصلاتی و اجرای طرح ممنوعیت سفر این زمینه را به وجود آورده است که در خانه بمانیم و از سفر غیرضرور پرهیز کنیم تا از دو خطر تصادف ناشی از لغزندگی جاده‌ها و شیوع و ابتلا به کرونا نجات پیدا کنیم.

سرهنگ همتی زاده در رابطه با اینکه افراد، نیازمند به سفر در شرایط اضطراری هستند بیان کرد: برای این‌ گونه سفرها افراد می ‌توانند با مراجعه به پلیس‌ راه استان و شهرستان‌ های تابعه برگ تردد مجاز اخذ کنند

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.