تاریخ انتشار : یکشنبه ۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰

مراجعه حضوری به پلیس راه استان برای صدور مجوز تردد ممنوع گردید

مراجعه حضوری به پلیس راه استان برای صدور مجوز تردد ممنوع گردید
ایلام - نگاه اقتصاد - رئیس پلیس راه استان ضمن تاکید بر اجرای محدودیت های ترافیکی تعیین شده توسط ستاد مقابله با کرونا گفت، مراجعه حضوری به پلیس راه استان استان برای صدور مجوز تردد ممنوع است.

سرهنگ رضا همتی زاده در گفتگو با کانال خبری پلیس گفت: برابر دستورات صادره فقط کارکنان ادارات دولتی که محل سکونت و اشتغال آنان در دو شهرستان قرار دارد و افرادی که نوبت عمل جراحی دارند و کسانی که دارای احضاریه از مقام قضایی برای موعد مقرر هستند مجوز تردد صادر می گردد.

این مقام مسئول افزود: غیر از سه گروه تعیین شده بالا مجوز تردد برای هیچ کسی صادر نمی گردد.

همتی زاده در تشریح ساز و کار اجرای این موضوع گفت: کلیه دستگاههای دولتی بایستی از طریق فرمانداری شهرستان، لیست کامل کارکنان خود را که محل اشتغال و سکونت آنان در دو شهرستان قرار تنها از طریق سیستم اداری به پلیس راه استان ارسال نمایند تا در خصوص صدور مجوز تردد برای آنان اقدام گردد.

رئیس پلیس راه استان همچنین گفت: هر یک از ادارات بایستی مشخصات کارمندان و کد ملی و همچنین مشخصات کامل وسیله نقلیه و مسیر تردد را در درخواست ها درج نمایند.

وی در پایان گفت: هدف اجرای طرح به حداقل رساندن ترددها بوده و تنها به ترددهای بسیار ضروری اجازه داده می شود و هیچ کس حق مراجعه حضوری به پلیس راه استان را نداشته و تنها از طریق سیستم اداری برای کارکنانی که تقاضای تردد دارند صادر می گردد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.