تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۱

لوله و اتصالات گازرسانی شهری و اتصالات جوشی گاز رسانی ساختمان مشمول استاندارد اجباری اند

لوله و اتصالات گازرسانی شهری و اتصالات جوشی گاز رسانی ساختمان مشمول استاندارد اجباری اند
.

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان ایلام، مهناز همتی مدیرکل استاندارد در جلسه بررسی وضعیت #استاندارد #لوله اتصالات گازرسانی که در محل شعبه رسیدگی به پرونده های استاندارد در دادگستری ایلام تشکیل گردید، بر لزوم داشتن علامت استاندارد لوله و اتصالات گازرسانی با توجه به مشمولیت استاندارد اجباری این محصولات تإکید و بیان داشت: تمامی واحدهای صنفی عرضه کننده این محصول می بایست فرآورده های با علامت استاندارد و با کیفیت عرضه نمایند چرا که در غیر اینصورت با آنها برخورد می گردد.

امیری مقدم جانشین دادستانی و رئیس شعبه رسیدگی به پرونده های استاندارد در این جلسه اظهار داشت: همه ناظرین، مالکین و پیمانکاران موظفند محصولات دارای علامت استاندارد در پروژه های ساختمانی و گازرسانی استفاده نمایند و در قراردادهای منعقده، این موضوع باید قید گردد.

همتی در پایان این جلسه بیان داشت: اداره کل استاندارد به صورت مستمر واحدهای صنفی کالای مشمول استاندارد اجباری از جمله لوله و اتصالات گازرسانی رصد و مورد بازرسی قرار می دهد. همتی افزود: نشان استاندارد نشان اعتماد است، لیکن در صورتی که مصرف کنندگان عزیز از کیفیت محصولات مشمول استاندارد شکایت دارند، می توانند موضوع را به سامانه ۵۰۰۰۱۱۵۱۷# پیامک نمایند تا در اسرع وقت به شکایت آنها رسیدگی شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.