تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۹

مهلت ثبت نام دریافت تسهیلات یک میلیون تومانی کرونا امشب پایان می یابد

مهلت ثبت نام دریافت تسهیلات یک میلیون تومانی کرونا امشب پایان می یابد
ایلام- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام گفت: ساعت ۲۴ امشب آخرین مهلت ثبت نام سرپرستان خانوار برای دریافت تسهیلات یک میلیون تومانی کرونا است.

شکرالله شیرخانی روز سه شنبه در حاشیه نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بر اساس اعلام وزارت رفاه کشور ۱۲۸ هزار و ۹۸۲ سرپرست خانوار از استان ایلام واجد شرایط دریافت این تسهیلات هستند که تا ساعت ۲۴ امشب تنها فرصت دارند برای دریافت آن اقدام کنند.

وی افزود: افراد متقاضی می توانند کد ملی را توسط سرپرست خانوار به شماره ۶۳۶۹ ارسال کنند تا اسم آنها در لیست پرداخت این تسهیلات قرار گیرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام اضافه کرد: افراد مشمول این تسهیلات که بازپرداخت آن سه ساله و اقساط آن از یارانه کم می شود از چهارم آذرماه تا ساعت ۲۴ امشب مهلت ثبت نام دارند زیرا ممکن است پس از این تمدید نشود.

شیرخانی همچنین از پرداخت کمک بلاعوض به خانوارهای کم درآمد به ازای هر نفر ۱۰۰ هزار تومان خبر داد و گفت: تمام افرادی که بیمه تامین اجتماعی هستند، حقوق بگیران و بازنشسته ها مشمول این کمک هزینه نمی باشند.

وی همچنین به تشریح دستور کار کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان پرداخت و گفت: در نشست امروز ۱۲ طرح تولیدی که از محل اشتغال روستایی تسهیلات دریافت کرده اند، معرفی شدند.

شیرخانی این طرح ها را شامل طرح تولید مرغداری تخم گذار، مجتمع نان پاکزاد، بتن آماد، بسکویت سناز طلایی، مجتمع تفریحی، طرح پرورش بوقلمون، طرح تولید شن و ماسه، اسانس گیری از گل نرگس برشمرد.

وی اظهار داشت: این طرح ها در شهرستان های مختلف استان قرار دارند.

وی در ادامه به اجرای چهار هزار و ۴۴۰ طرح از محل تسهیلات روستایی با اشتغالزایی هفت هزار و ۷۱۰ نفر اشاره کرد و گفت: همه تسهیلات اختصاص یافته از محل منابع روستایی استان جذب و ایلام در جایگاه برتر از نظر جذب و اجرا قرار گرفته است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.