تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۹:۵۲

تمدید یک هفته ای محدودیت های ترافیکی در استان

تمدید یک هفته ای محدودیت های ترافیکی در استان
.

ایلام – نگاه اقتصاد – رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام گفت :محدودیت های ترافیکی در مبادی ورودی و خروجی شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی که از یکم آذرماه شروع شده به مدت یک هفته دیگر تمدید شد.

سرهنگ ابوالفضل کهزادی درگفت وگو با پایگاه خبری پلیس اظهارداشت:باتوجه به خروج شهر ایلام از وضعیت قرمز، از امروز ۱۵ آذرماه جریمه ورود خودروهای غیربومی و خروج خودرو های بومی از ۱ میلیون تومان به ۵۰۰هزارتومان کاهش یافت.

وی افزود:این در حالیست که جریمه ورود خودروهای غیربومی و خروج خودرو های بومی از شهرستان آبدانان به علت قرارگرفتن این شهرستان در وضعیت قرمز از ۵۰۰هزار به ۱میلیون افزایش می یابد.

وی با بیان اینکه کماکان تردد شبانه وسایل نقلیه شخصی از ساعت ۲۱شب الی ۴صبح در معابر درونشهری شهرهای ایلام، آبدانان و چرداول ممنوع است. از صدور جریمه ۲۰۰هزار تومانی برای متخلفان خبرداد.

سرهنگ کهزادی درادامه با اشاره به اینکه از ابتدای شروع طرح تاکنون ۲هزار راننده به دلیل نقض محدودیت های ترافیکی جریمه شده اند؛افزود:۷۰درصدجرائم مربوط به تردد غیرمجاز شبانه درمحدوده ساعت ۲۱تا ۴بامداد شهرهای قرمز و مابقی در مبادی ورودی و خروجی صادر شده است.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه محدودیت های ترافیکی درمبادی ورودی و خروجی همانند دو هفته گذشته بدون تغییر اجرا می شود؛گفت: از هم استان عزیز انتظار داریم دراین هفته نیز به همکاری و همراهی با پلیس ادامه دهند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.