تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۹:۰۴

‍ اعمال قانون ۸۲۹ راننده به علت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی

‍ اعمال قانون ۸۲۹ راننده به علت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی
ایلام - نگاه اقتصاد - رئیس پلیس راه استان ایلام بر لزوم رعایت دستورالعمل های بهداشتی ستاد مقابله با کرونا در پایانه های مسافربری تاکید کرد و گفت: 829 راننده به علت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی اعمال قانون شدند.

سرهنگ “رضا همتی زاده” در حاشیه بازدید از از پایانه مسافربری شهر ایلام و در گفت و گو با خبرنگار کانال خبری پلیس اظهار داشت: تدابیر مناسبی برای حفظ سلامت مسافران در نظر گرفته شده و قبل از مسافرگیری وسایل نقلیه سلامت مسافران از طریق سامانه های برخط مورد کنترل قرار گرفته و از سوار شدن افرادی که بایستی در قرنطینه باشند ممانعت به عمل می آید.

این مقام انتظامی با اشاره به افزود: رانندگان و کلیه سرنشینان ملزم به استفاده از ماسک بوده و بایستی بر اساس ظرفیت تعیین شده و فاصله بین نفرات حمل و نقل مسافر انجام شود.

وی ادامه داد: در چند روز گذشته و در اجرای طرح محدودیت های کرونایی تعداد ۸۲۹ راننده به جهت عدم رعایت پرتکل های بهداشتی در خصوص عدم رعایت فواصل اجتماعی و عدم استفاده از ماسک اعمال قانون شده اند.

رئیس پلیس راه استان در پایان گفت: طرح کنترل سلامت مسافران و دستورالعمل شیوه مسافرگیری به صورت مستمر در پایانه های مسافربری اجرا و پلیس راه و راهداری بر این مهم نظارت خواهند داشت.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.