تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۴

اجاره کارت بانکی به بهانه افزایش معدل حساب

اجاره کارت بانکی به بهانه افزایش معدل حساب
ایلام - نگاه اقتصاد - رئیس پلیس فتا استان ایلام از شناسایی عامل اجاره کارت‌های بانکی شهروندان به بهانه افزایش معدل حساب، جهت اعطای تسهیلات بانکی خبر داد.

سرهنگ “علی جمالی” در گفت و با خبرنگار کانال خبری پلیس در این خصوص گفت: در پی تشکیل یک فقره پرونده با موضوع کلاهبرداری از حساب‌های بانکی تعدادی از شهروندان در این پلیس، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات فنی و تخصصی کارشناسان این پلیس متهم شناسایی شد و در برابر مستندات به جرم ارتکابی خود اعتراف کرد.

این مقام مسئول اظهار کرد: این شخص با جلب اعتماد افراد به بهانه افزایش معدل حساب‌های بانکی جهت اعطای وام و دریافت تسهیلات بانکی، کارت‌های بانکی شهروندان را می گرفت و با سوء استفاده از آن‌ها اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می‌کرد.

رئیس پلیس فتا ایلام توصیه کرد: شهروندان به هیچ وجه کارت و اطلاعات حساب بانکی خود را در اختیار دیگران تحت هر عنوانی قرار ندهند، چرا که این احتمال وجود دارد که از آن‌ها در اعمال مجرمانه استفاده شود و باعث بروز مشکلاتی برای صاحب حساب بانکی شود.

سرهنگ جمالی با هشدار به چنین افرادی که از اطلاعات بانکی سوء استفاده می‌کنند، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه مورد مجرمانه در فضای مجازی، موضوع را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس اینترنتی www.cyberpolice.ir بخش گزارشات مردمی به همکاران ما اطلاع دهند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.