تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۱

معاون وزیر راه: 

اعتبار طرح‌های بازآفرینی ایلام تامین می‌شود

اعتبار طرح‌های بازآفرینی ایلام تامین می‌شود
ایلام- معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران گفت: پروژه هایی که در طرح های بازآفرینی و سکونت گاه های غیر رسمی(بافت فرسوده) استان ایلام تعریف شده تامین اعتبار خواهند شد.

مهدی عبوری روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از پروژه های مختلف حوزه بازآفرینی شهری و سکونت گاه های غیر رسمی(بافت فرسوده) شهرستان های ایلام، ایوان و ملکشاهی به خبرنگار ایرنا گفت: امروز از نزدیک از پروژه های مختلف شهرستان های یاد شده بازدید بعمل آمد که هدف اصلی از این بازدیدها رفع موانع اجرایی و تسریع در اجرای تکمیل این پروژه ها بود.

وی افزود: پروژه های خوبی در سکونت گاه های غیر رسمی استان در دست اقدام است که با تکمیل و بهره برداری این‌طرح ها سرانه خدمات عمومی به طرز قابل ملاحظه ای افزایش می یابد.

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران تاکید کرد: اینکه در سه منطقه بزرگ سکونتگاهی در سطح بافت های فرسوده ایلام به صورت مجتمع، سرای محله، کتابخانه، درمانگاه و مرکز توجه به آسیب های اجتماعی برای این طرح ها پیش بینی شده است کار بسیار بزرگ و ارزشمندی است که باید توسعه و افزایش پیدا کند.

عبوری با اشاره به وضعیت پروژه های در دست اقدام در مناطق بافت های فرسوده ایلام یادآور شد: برای کمبود سرانه های ورزشی در این‌ مناطق تامین اعتبار لازم انجام می گیرد و پارک های در دست اقدام که عملیات اجرایی آنها توسط شهرداری آغاز شده که اعتبارات خوبی برای تکمیل این طرح ها لحاظ می شود.

وی با اشاره به پروژه بزرگ برج هنر اسلامی شهر ایلام تاکید کرد: برج هنر اسلامی شهر ایلام از نیازهای فرهنگی استان است که با پیگیری این اداره کل و مسوولان استان و همکاری و همراهی وزارت راه و شهرسازی (شرکت باز آفرینی شهری ایران) در زمینی به مساحت یک هزار و ۶۰۰ متر مربع با زیربنای ساختمانی هشت هزار متر مربع در هفت طبقه در حال احداث است.

عبوری اضافه کرد: از قسمت های مهم این برج می توان به نگارخانه، کارگاه تجسمی، سالن خلق آثار، بازار غرفه تولیدات فرهنگی هنری، استودیو ضبط، سالن های نمایش و تمرینات، کنفرانس، تئاتر، سینما، اجتماعات و نمازخانه اشاره کرد.

وی افزود: تمام ‌تلاش خود را برای تامین اعتبار لازم برای تسریع و تکمیل این‌ پروژه بکار خواهیم گرفت تا این پروژه مهم‌تکمیل و به بهره برداری برسد.

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران و معاون شهرسازی و معماری وزیر راه امروز چهارشنبه در سفر خود به استان ایلام از مناطق بافت فرسوده شهرستان های ایلام، ایوان و ملکشاهی بازدید کرد و مصوبات خوبی در این زمینه برای تکمیل طرح‌های مورد بازدید اتخاذ شد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.