تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۷

نگاه ویژه به انتقادات و پیشنهادات مردم، رفع معایب و بهبود خدمات رسانی پلیس را در پی خواهد داشت 

نگاه ویژه به انتقادات و پیشنهادات مردم، رفع معایب و بهبود خدمات رسانی پلیس را در پی خواهد داشت 
ایلام - نگاه اقتصاد - رئیس پلیس پیشگیری استان ایلام گفت: نگاه ويژه به انتقادات و پيشنهادات مردم ، رفع معايب و بهبود خدمات رساني پليس را در پي خواهد داشت.

سرهنگ “مهرداد علیمحمدی” در حاشیه بازدید از موسسات حفاظتی ،کلانتری و پاسگاه های شهرستان ایلام و در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: کلانتری و پاسگاه ها به عنوان سرانگشتان نیروی انتظامی و خط مقدم مبارزه با ناهنجاری ها و جرایم، با تعامل مناسب با عموم مردم و توجه به اظهارات و انتقادات، موجب رفع معایب و مشکلات احتمالی خواهد شد.

وی با بیان اینکه ایجاد امنیت مطلوب مهمترین اولویت پلیس پیشگیری است، افزود: کارکنان پلیس با تمام توان در راه خدمت به جامعه، تاٌمین آسایش و جلب رضایتمندی مردم تلاش خواهند کرد.

وی ادامه داد: برای رسیدن به این مهم از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد و باید از نقطه نظرات و پیشنهادات مردم در بهبود خدمات رسانی استفاده بهینه کنیم.

رئیش پلیس پیشگیری استان ایلام تصریح کرد: ماموریت های پلیس پیشگیری علی الخصوص عملکرد کلانتری و پاسگاه ها به صورت مستقیم زیر ذره بین نظارت مردم و مسئولین قرار دارد، از این رو توجه به انتقادات و پیشنهادات ارائه شده توسط مردم، موجب رفع معایب و بهبود خدمات رسانی خواهد بود.

سرهنگ علیمحمدی ادامه داد: بزرگترین عبادت خدمت به مردم است و این خدمت ارزش و افتخاری بزرگ و مهم برای پلیس است و آنچه را که امروز در نیروی انتظامی به آن نیاز داریم خدمت صادقانه و بی منت برای خدا و به مردم است که این موضوع خود باعث افزایش رضایتمندی شهروندان و تعامل و همکاری بیشتر با پلیس می شود و نقش مهمی در برقراری نظم و امنیت دارد.

رئیس پلیس پیشگیری انتظامی استان در پایان با اشاره به نقش موسسات حفاظتی و مراقبتی در امنیت عمومی، گفت: موسسات حفاظتی و مراقبتی از راهبردهای مهم پلیس پیشگیری در ارتقاء امنیت عمومی در جامعه هستند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.