تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۴

۵۸ کیلومتر شبکه فاضلاب در ایوان اجرا شد

۵۸ کیلومتر شبکه فاضلاب در ایوان اجرا شد
ایلام - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ایلام گفت: طرح شبکه فاضلاب در گستره ۷۵ کیلومتر شهر ایوان هم‌اکنون در حال اجرا بوده که تاکنون ۵۸ کیلومتر آن اجرا شده است.

نورالله تیموری روز یکشنبه در بازدید از تصفیه خانه فاضلاب شهر ایوان اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۵۰۰ فقره انشعاب فاضلاب در سطح شهر ایوان نصب شده و تا پایان سال جاری این تعداد به یک هزار و ۵۰۰ انشعاب افزایش خواهد یافت.

وی با اشاره به بهره برداری از خط انتقال تصفیه خانه فاضلاب شهر ایوان افزود: با اجرای کامل این خط بیش از چهار هزار از انشعابات فاضلاب نیمه جنوبی شهر ایوان قابلیت اتصال به شبکه فاضلاب خواهند داشت.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب ایلام یادآور شد: با تخصیص اعتبار مورد نیاز پیش بینی می‌شود ظرف یکسال آینده عملیات نصب انشعابات فاضلاب این شهرستان به اتمام برسد.

تیموری با بیان اینکه با تکمیل شبکه گذاری خطوط فاضلاب ایوان، کل انشعابات فاضلاب این شهر به بیش از به ۱۲ هزار فقره انشعابات می‌رسد، گفت: مجموع شبکه فاضلاب شهر ایوان ۷۵ کیلومتر است که از این مقدار نزدیک ۵۸ کیلومتر آن اجرا شده است.

وی اضافه کرد: تصفیه خانه فاضلاب ایوان یکی از کامل‌ترین تصفیه خانه‌های فاضلاب کشور است که تمام فرایندهای تصفیه را دارا بوده و سیستم تصفیه فاضلاب در این تصفیه خانه لجن فعال متعارف است و جمعیتی حدود ۴۸ هزار نفر را زیرپوشش قرار می‌دهد.

شهرستان ایوان با ۵۵ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری ایلام واقع است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.