تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۵

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام:

۳۷ خانه ورزش روستایی تجهیز شده است

۳۷ خانه ورزش روستایی تجهیز شده است
.

نگاه اقتصاد – علی شائی، مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام در مراسم تجلیل از اصحاب رسانه که به صورت دوره ای در محل سالن جلسات خانه جوانان برگزار شد، به خسارت ۸۰۰ میلیارد ریالی وارده به باشگاه های ورزشی به علت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی شهروندان اشاره کرد و گفت: با تعطیل شدن باشگاه ها بیش از ۲ هزار ورزشکار در سطح استان مجبور شدند فعالیت ورزشی خود را غیرفعال کنند.

این مسئول از بازگشایی صنوف گروه یک و دو بنا به تصمیم ستاد کرونا سخن به میان آورد و افزود: در راستای این تصمیم متناسب برخی از باشگاه های ورزشی با رعایت کامل پروتکل ها و با تعداد ورزشکار کمتر تحت نظارت این اداره کل بازگشایی شده و فعالیت خود را آغاز کرده اند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام با بیان این که در حال حاضر بیش از ۹۰ هزار ورزشکار سازمان یافته و غیر سازمان یافته به ثبت رسیده، خاطرنشان کرد: این میزان از زمان شیوع کرونا با کاهش ۷۵ درصدی مواجه بوده است.

وی  در ادامه به حضور تیم فوتبال شهدای چوار ۶۵ ایلام در لیگ دسته سوم کشور اشاره کرد و گفت: با تلاش‌ها و رایزنی های اداره کل و هیات فوتبال استان و مساعدت مدیرعامل پتروشیمی ایلام، حمایت مالی با هدف صعود این تیم به لیگ دسته دوم کشور صورت خواهد گرفت.

علی شائی به توسعه ورزش در مناطق روستایی و کم برخوردار استان اشاره کرد و افزود: تا کنون تجهیز ۳۷ خانه ورزش روستایی انجام گرفته و به امید خدا این تعداد تا پایان سال جاری به ۱۰۰ خانه افزایش خواهد یافت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام، فراهم کردن نشاط اجتماعی، شادابی در جامعه و توسعه امکانات ورزشی را زمینه گسترش روحیه قهرمانی در جوانان برشمرد و گفت: مسئولین باید امکانات لازم را در این راستا فراهم کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.