تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۷

فرماندار سیروان: 

مردم قدردان فداکاری‌های پرستاران هستند

مردم قدردان فداکاری‌های پرستاران هستند
ایلام - فرماندار سیروان با بیان اینکه مردم همیشه قدردان تلاش‌های خالصانه پرستاران هستند، گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون این قشر فداکار با وجود تمامی مشکلات و کمبودها در خط مقدم مبارزه با این ویروس قرار دارند.

جواد رحیمی مقدم روز دوشنبه در این آیین تجلیل از پرستاران شهرستان سیروان با تبریک میلاد باسعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار اظهار داشت: پرستاران پرچم‌دار خدمت و حراست از سلامتی در جامعه و سربازان و مدافعان واقعی سلامت در بهبوهه شیوع ویروس کرونا هستند و تلاش های شبانه روزی آنان باعث آرامش و امید در جامعه می‌شود.

وی افزود: این عزیزان در بحران کرونا تمامی تلاش خود را به کار بستند و جانانه پای کار ایستادند، در زمان شیوع این بیماری تاکنون پرستاران به ویژه شاغلان بخش درمان نشان دادند که نماد مقاومت و ایثار هستند.

فرماندار سیروان روز پرستار را فرصتی برای پاسداشت این قشر فرهیخته و مقام شامخ سفید پوشان سلامت دانست و یادآور شد: مردم همواره قدردان این قشر هستند، در این شرایط سخت کرونایی، پرستاران ما با جان و دل زحمت کشیدند و قطعا این فداکاری ها برای همیشه در تاریخ ماندگار خواهد شد.

رحیمی مقدم با اشاره به‌ سختی کار پرستاری گفت: کار پرستاری علیرغم سختی‌ها و مشقت هایی که دارد ولی تضمین و تامین سلامت مردم بوده و لبخند رضایت مردم بهترین پاسخ بر تلاش های این عزیزان است.

وی، وضعیت مناسب شهرستان سیروان در موضوع کرونا را برگرفته از همراهی و رعایت اصول بهداشتی و استفاده از ماسک توسط مردم دانست و اضافه کرد: کرونا هنوز تمام نشده است، از همه مردم فهمیم شهرستان درخواست داریم تا ریشه کنی کامل ویروس منحوس کرونا و قطع کردن زنجیره این بیماری مهلک همچون گذشته همکاری و تعامل داشته باشند.

در این آئین و با حضور امام جمعه سیروان و جمعی از مسئولان شهرستان با حضور در مراکز خدمات جامع سلامت و بیمارستان شهر لومار از پرستاران تجلیل بعمل آمد.

شهرستان سیروان به مرکزیت شهر لومار در ۶۵ کیلومتری ایلام قرار دارد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.