تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۹

۶ هزار و ۲۰۰ مددجوی ایلام صاحب شغل شدند

۶ هزار و ۲۰۰ مددجوی ایلام صاحب شغل شدند
ایلام - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی ایلام گفت: بیش از ۶ هزار و ۲۰۰ مددجوی زیر پوشش با حمایت مالی این نهاد امسال تاکنون صاحب شغل شده اند.

قنبر موسی نژاد روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ما افزود: اشتغالزایی این مددجویان در قالب پرداخت تسهیلات، کاریابی و راهبری شغلی بوده است.

وی تعداد شغل های ایجاد شده از محل پرداخت تسهیلات را سه هزار و ۷۱۹ مورد اعلام ‌کرد و ادامه داد: کل اعتبار پرداخت شده در این زمینه از محل تبصره ۱۶ یک هزار و ۱۵۰ میلیارد ریال بوده است.

مدیرکل کمیته امداد ایلام یادآور شد: همچنین ۳۶۰ نفر نیز در قالب کاریابی در بنگاه ها، کارگاه ها و شرکت ها بر طبق حقوق و مزایای قانون‌کار جذب بازار شده اند.

موسی نژاد راهبری شغلی را از دیگر طرح های این نهاد برای اشتغال مددجویان اعلام‌کرد و گفت: در این زمینه نیز ۲ هزار و ۱۰۰ نفر جذب بازار کار شده و با کمک راهبران شغلی در مشاغلی نظیر فرش و گلیم، صنایع دستی و دامپروری مشغول به کار شده اند.

به گفته وی، طی ۹ ماهه امسال در مجموع ۲ هزار و ۸۰۰ نفر از مددجویان زیر پوشش از آموزش های مقدماتی، پایدار سازی طرح ها و مهارتی برخوردار شده اند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام تاکید کرد: با وجود محدودیت های کرونا فعالیت های اشتغال زایی و توانمندسازی کمیته امداد در ۹ ماهه امسال نسبت به سال گذشته نه تنها کاهش نداشته بلکه افزایش قابل توجهی داشته است.

موسی نژاد اضافه کرد: در برنامه های اشتغال زایی کمیته امداد، شناسایی افراد مستحق، کیفی سازی در اجرای طرح ها و نظارت دقیق بر فرایند اجراء مورد توجه جدی کمیته امداد بوده و به کارشناسان حوزه اشتغال تاکید شده این مهم را مورد توجه قرار دهند.

۷۰ هزار نفر در ایلام از خدمات کمیته امداد برخوردارند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.