تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۰

رئیس دفاتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌های استان بوشهر:

سردار حاج قاسم سلیمانی نماد جبهه مقاومت اسلامی است

سردار حاج قاسم سلیمانی نماد جبهه مقاومت اسلامی است
بوشهر- رئیس دفاتر نهاد رهبرمعظم انقلاب در دانشگاه‌های استان بوشهر گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نماد جبهه مقاومت اسلامی و اسطوره جهاد و شهادت در جهان اسلام است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام عباس دشتی روز دوشنبه در آئین گرامیداشت اولین سالگرد شهادت سردار دل‌ها افزود: سردار سلیمانی فردی خدا ترس و فرمانده‌ای شجاع و مردمی بود و امروز به عنوان شناسنامه هر ایرانی و چهره ای بین المللی در دنیا شناخته شده است.

وی بیان کرد: سردار حاج قاسم سلیمانی امروز به عنوان نماد مبارزه با سلطه و ظلم جهانی شناخته شده است.

دشتی با بیان اینکه وصیت نامه سردار سلیمانی سروده ای است که ترجیع بند آن ولایت فقیه بوده است اضافه کرد: امید می‌رود آموزش عالی و آموزش و پرورش این وصیت نامه را در متن و منابع درسی دانشگاه‌ها و مدارس کشور قرار دهند تا دانشجویان و دانش آموزان از این سرچشمه ناب حقیقت سیراب شوند و فرهنگ جهاد، مقاومت و شهادت که تضمین کننده آینده انقلاب اسلامی است را سرلوحه مکتب انقلابی خود قرار دهند.

وی همچنین با اشاره به گرامیداشت ۹ دی ماه اظهار کرد: نهم دی ماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت و نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی که نشات گرفته از محرم و صفر و نهضت امام حسین (ع) است.

رئیس دفاتر نهاد رهبرمعظم انقلاب در دانشگاه‌های استان بوشهر گفت: واقعه ۹ دی ماه انقلاب اسلامی را یک بار دیگر بیمه کرد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.