تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۹

سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام در بیانیه‌ای اعلام کرد:

ترور سردار سلیمانی نشانه اضمحلال و شکست آمریکاست

ترور سردار سلیمانی نشانه اضمحلال و شکست آمریکاست
ایلام - سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام در بیانیه‌ای به مناسبت نخستین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، اعلام کرد: آمریکای جنایتکار با ترور سردار سلیمانی نشان داد در برابر عظمت، اقتدار و نفوذ منطقه‌ای ایران اسلامی به اضمحلال و شکست رسیده است و از روی عجز، ناجوانمردانه دست به این جنایت زده است.

در بیانیه سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام که نسخه‌ای از آن روز شنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است: ۱۳ دی ماه سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و یاران ایشان رضوان الله تعالی علیهم به دست رژیم جنایتکار و تروریست ایالات متحده آمریکاست که در اقدامی ناجوانمردانه و نابرابر دست به جنایتی بزرگ و نابخشودنی زدند.

سردار عزیز حاج قاسم سلیمانی که از تربیت یافتگان مکتب معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) بود، با شهادتش بنیانگذار مکتبی شد که بالاترین درجه نظامی‌اش سرباز ولایت و نقطه اوج و پایانش شهادت و فوز عظیم الهی است.

او که با تکیه بر مکتب بزرگ عاشورا و نهضت حسینی، دفاع از عزت و امنیت ملت امام حسین(ع) و حرم اهل بیت سلام الله علیهم را در هر شرایط بر خود واجب کرده بود، محور اصلی حرکت در سبیل جهاد، مقاومت و شهادت را پیروی محض و بی چون و چرا از ولی فقیه زمان خود و شرط عبور از مشکلات و پیروزی را نهراسیدن از دشمن و نترسانیدن خودی‌ها در برابر امکانات آنان می‌دانست.

نقش راهبردی و محوری حاج قاسم در مبارزه و نبرد با اشقیای تکفیری داعش، تلاش و مجاهدت شبانه روزی او برای وحدت نیروهای مردمی جبهه مقاومت، باعث نابودی و محو کامل داعش از روی کره خاکی و نقش برآب شدن اهداف حامیان و طراحان این فتنه بزرگ در منطقه شد.

آمریکای جنایتکار با این اقدام ددمنشانه خود نشان داد که در برابر عظمت، اقتدار و نفوذ منطقه‌ای ایران اسلامی به اضمحلال و شکست رسیده است و از روی عجز و ناتوانی، ناجوانمردانه دست به این جنایت بزرگ زده است و آمران و عاملان این جنایت بایستی منتظر انتقام سخت خونخواهان جبهه مقاومت در هر نقطه از جهان باشند.

به گزارش ایرنا، صبحگاه جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸ سردار قاسم سلیمانی در حمله هوایی نیروهای آمریکایی‌ در فرودگاه بغداد به شهادت رسید. در این حمله همراه با سردار سلیمانی، ابومهدی المهندس فرمانده حزب‌الله عراق و قائم مقام بسیج مردمی عراق(الحشد الشعبی) و شمار دیگری از رزمندگان عراقی به شهادت رسیدند.

این حمله به دستور مستقیم دونالد ترامپ رییس جمهوری ایالات متحده آمریکا صورت گرفت./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.