تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۱

تاثیر شهادت سردار “قاسم سلیمانی” بر بیداری محور مقاومت نشانگر ایمان واقعی و اعمال صالح ایشان بود

تاثیر شهادت سردار “قاسم سلیمانی” بر بیداری محور مقاومت نشانگر ایمان واقعی و اعمال صالح ایشان بود
نگاه اقتصاد- نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام گفت :تاثیر شهادت سردار "قاسم سلیمانی" بر بیداری محور مقاومت و جامعه داخلی و خارج از کشور نشانگر ایمان واقعی و اعمال صالح ایشان بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس حجت الاسلام الله “نور کریمی تبار” در مراسم نکوداشت سالگرد سردار دلها شهید “حاج قاسم سلیمانی” در محل ستاد انتظامی استان ایلام اظهار داشت :ما در نماز از خدا می خواهیم که ما را به صراط مستقیم هدایت کند و اگر بخواهیم لطف خداوند شامل حالمان شود باید از باب جهاد و جهاد با دشمن بیرونی، نفس اماره و جنگ فرهنگی با دشمن کافر اقدام کنیم که سردارسلیمانی در هر ۳ عرصه اقدامی شایسته و جهادی داشت.

 

 وی با اشاره به روایتی از پیامبر اسلام (ص)  که وقتی خداوند بنده ای را دوست داشته باشد به جبرئیل می فرماید من این بنده ام را دوست دارم و تو نیز دوستدار اوباش و به‌دنبال آن اهل آسمان ها و زمین دوست دار این محبوب خداوند می شوند، افزود: نتیجه عمل صالح ایمان واقعی قرار گرفتن در بین بندگان خالص خداوند است.

 

نماینده ولی فقیه در استان ایلام ادامه داد :تأثیرشهادت سردار دلها بر بیداری محور مقاومت در جامعه داخلی، منطقه و در اروپا و آمریکا بیانگر این است که این مرد بزرگ ایمانی واقعی و اعمالی صالح داشته است.

 

 وی تصریح کرد :حاج قاسم از دوران جوانی وارد عرصه جهاد و مقاومت شد و این فرمانده دلاور و خط ‌شکن یادگارهایی را در استان ایلام ما نیزبه جا گذاشتند  و این یادگار ها ایشان، خط ‌شکنی  در عملیات‌های والفجر ۳ و کربلای یک و همچنین شهادت برادرش در جبهه منطقه میمک است.

 

 حجت الاسلام کریمی تبار تصریح کرد :ایشان زمانی که به عنوان فرمانده سپاه شرق کشور انتخاب شد در آنجا با اقتدار بعضی از افراد که به خاطر فقر و نداری رو به خرید و فروش مواد مخدر آورده بودند را دستگیر و با انتقال مکان زندگی آنها به منطقه دیگر و ساخت خانه و اهدای زمین کشاورزی آن ها را به آغوش جامعه برگرداند و حال آنها جزء تولیدکنندگان محصولات کشاورزی در کشور هستند.

 

وی تاکید کرد :جوانان ما باید از این شخصیت بزرگ درس بگیرند چرا که  شهید سلیمانی  با اقتدار و توانایی بالای خود، دشمنان و اشغالگران را در منطقه به زانو درآورده بود و دشمن با ضعف مقابله در برابر این سرباز ولایت چاره ای جزء ترور شخص اول مقابله با تروریسم را نداشت.

 

نماینده ولی فقیه در استان ایلام در پایان با بیان اینکه به شهادت سردار دلها شهید حاج “قاسم سلیمانی” و شهید “ابومهدی المهندس” باید به عنوان یک مطلب ،یک راه و یک مدرسه درس آموز نگاه کرد، گفت :دشمن با به شهادت رساند این دو شهید بزرگ آنها را از بین نبردند بلکه خونشان مکتب مقاومت را زنده و خفتگان منطقه و آزادی‌خواهان جهان را بیدارتر کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.