تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۶

بیانیه سازمان بسیج رسانه سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام در سالروز تشکیل سازمان بسیج رسانه و شهادت اسوه برجسته عرصه رسانه، خبرنگار شهید “غلامرضا رهبر”

بیانیه سازمان بسیج رسانه سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام در سالروز تشکیل سازمان بسیج رسانه و شهادت اسوه برجسته عرصه رسانه، خبرنگار شهید “غلامرضا رهبر”
نگاه اقتصاد

۲۱ دیماه سال ۱۳۹۰ یادآور سالروز تاسیس بسیج رسانه است، بسیج رسانه با هدف ایجاد اتحاد و انسجام بین رسانه‌ها امروز نقش پررنگی را ایجاد کرده است و همه رسانه ها در زیر چتر بسیج گرد هم جمع آمده اند.

 

ظرفیت‌سازی در جامعه رسانه‌ای کشور برای جذب حداکثری و تحقق بسیج ده‌ها میلیونی، ایجاد انسجام و تقویت هویت جمعی بین اصحاب رسانه در راستای پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی از دیگر اهداف تشکیل این سازمان است.

 

بسیج رسانه بعنوان پناهگاهی امن در جهت مطالبه گری در چارچوب اخلاق و قانون است و امروز رسانه های در تراز انقلاب رسالت انقلابی خود را حفظ و مطالبه گری را بعنوان حق مردم پیگیری می کنند.

 

در طول مدت بیماری کرونا رسانه های استان اعم از خبرگزاری ها، نشریات، هفته نامه ها، روزنامه ها، پایگاه خبری و اینترنتی و … خوش درخشیدند و به رسالت اصلی خود همگام در کنار مدافعان سلامت، سفیران سلامت خوبی بودند.

 

نگاه ویژه به اصحاب رسانه به دور از سلیقه های سیاسی قابل قبول در نظام، نگاه همدلی و همراهی و خدمت به این قشر فرهیخته است.

 

جشنواره رسانه ای ابوذر بعنوان یکی از برندهای بسیج رسانه امسال ششمین برنامه خود را با بیش از ۱۵ محور در قالب های مختلف از جمله گرامیداشت سردار دلها و در بخش ویژه با موضوع زنده یاد حاج پژمان مهدوی فر (رئیس فقید شورای بسیج رسانه استان ایلام) برگزار می کند.

 

کمک به تشکیل و تقویت و توسعه جبهه رسانه‌ای انقلاب اسلامی در مقابله با موج مخرب جنگ نرم و همچنین حفظ و گسترش فرهنگ و تفکر بسیجی در برنامه‌ریزی‌های این سازمان در اولویت قرار دارد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.