تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۷

شماره ۱۳ به کرمانشاهی رسید؛ خوش‌یمن برای پرسپولیس و خاص برای فکری

شماره ۱۳ به کرمانشاهی رسید؛ خوش‌یمن برای پرسپولیس و خاص برای فکری
تهران- رضا کرمانشاهی به سیزدهمین داور ایرانی تبدیل شد که بعد از حضور مجدد قاضی‌های ایرانی صاحب سوت شهرآورد پایتخت می‌شود.

به گزارش ایرنا، پس از کش و قوس های فراوان و اعتراضات زیاد از سوی هر ۲ تیم باشگاه استقلال و پرسپولیس، کمیته داوران در فاصله حدود ۲۴ ساعت تا آغاز شهرآورد نود و چهارم از داور این دیدار رونمایی کرد و رضا کرمانشاهی را برگزید.

داور ۴۲ ساله‌ و تهرانی که در دهمین سال داوری‌اش در سطح اول فوتبال ایران سرانجام به قضاوت شهرآورد رسید. اتفاقی که می‌توانست در دربی قبلی رخ بدهد اما به طرز عجیبی نام او عوض شد و قرعه به اسم پیام حیدری افتاد اما حالا کرمانشاهی قاضی شهرآورد خواهد بود. او بعد از حضور مجدد داوران ایرانی در این مسابقه به سیزدهمین قاضی تبدیل شد که صاحب سوت جدال سرخابی‌ها می‌شود.

پیش از کرمانشاهی نام‌هایی چون محسن ترکی، سعید مظفری زاده، مسعود مرادی، هدایت‌الله ممبینی، تورج حق وردی، علیرضا فغانی، محسن قهرمانی، یدالله جهانبازی، بیژن حیدری، اشکان خورشیدی، موعود بنیادی‌فر و پیام حیدری این دیدار را قضاوت کرده بودند و حالا باید دیدکرمانشاهی چه نمایش و عملکردی خواهد داشت.

او برای چهارمین بار در این فصل قاضی یک دیدارخواهد بود. او ابتدا در هفته دوم جدال بین نساجی و تراکتور را سوت زد که این دیدار با نتیجه یک بر یک به اتمام رسید. در آن مسابقه کرمانشاهی پنج کارت زرد از جیب خود بیرون آورد. کرمانشاهی در هفته چهارم داور بازی پرسپولیس و شهرخودرو بود. بازی که با برتری مقتدرانه و سه بر صفر پرسپولیس همراه شد. او در آن مسابقه ۲ بار از کارت زردش بهره برد. نهایتا سومین قضاوت او به هفته نهم و بازی نفت مسجدسلیمان و پیکان برمی گردد. دیداری که با پیروزی ۲ بر یک پیکان تمام شد. داور ۴۲ ساله تهرانی در آن مسابقه یک کارت زرد را از جیب خود بیرون آورد.

آخرین قضاوت رضا کرمانشاهی برای استقلال به هفته بیست و ششم لیگ قبل مربوط می‌شود. جایی که تیم تحت هدایت فرهاد مجیدی مقابل نساجیِ محمود فکری تن به تساوی یک بر یک داد. در آن دیدار محمدی میری آن سوپرگل رویایی را به ثمر رساند و گل استقلال از روی نقطه پنالتی به وسیله شیخ دیاباته زده شد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.