تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۲

رضایتمندی مردم در گرو عملکرد رده های پلیس پیشگیری است

رضایتمندی مردم در گرو عملکرد رده های پلیس پیشگیری است
نگاه اقتصاد - فرمانده انتظامی استان گفت: رضایتمندی مردم در گرو عملکرد رده های پلیس پیشگیری است.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس سرهنگ”دلاور القاصی مهر” در حاشیه بازدید و در جمع کارکنان پلیس پیشگیری استان گفت:امنیت و احساس امنیت در جامعه بستگی به عملکرد رده های تابعه پلیس پیشگیری دارند
وی با تاکید بر اینکه پلیس به عنوان نماد انضباط و قانون مداری  و الگو برای شهروندان است ، تصریح کرد: برخورد با رافت اسلامی و تجلی نماد اخلاق اسلامی در تعاملات با شهروندان از شاخصه هایی است که باید همواره مورد توجه قرار داد.
فرمانده انتظامی استان ایلام به تعامل پلیس پیشگیری با نهاد های برون سازمانی اشاره کرد و گفت:هر چه قدر پلیس پیشگیری در امورات و عملکرد خود موفق عمل کند سایر دستگاه های برون سازمانی موظف به همکاری با این پلیس در بحث امنیت هستند.
این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکهنیروی انتظامی در بین مردم و برای مردم است ،خاطر نشان کرد: چنانچه کارکنان یک مجموعه نظم خوبی داشته باشند بهتر می‌توانند در ارتقاء سطح کارآیی سازمان سهیم باشند و اهداف سازمانی را بهتر محقق کنند زیرا در پرتو نظم قادر هستند وظایف خود را به نحو مطلوب انجام دهند.
سرهنگ القاصی مهر به  گشت های مشترک رضویون با حضور و مشارکت بسیج محلات و کلانتری ها و پاسگاه های سطح حوزه استحفاظی اشاره داشت و گفت: لازم است تجهیزات ، امکانات و آمادگی گشت های مشترک تا حد امکان ارتقاء یابد تا جرائم در محلات کنترل و به کمترین میزان برسد.
فرمانده انتظامی استان ایلام تصریح کرد:فرماندهان و روسای کلانتری پاسگاه ها بایستی با انگیزه و تلاش مضاعف و پی جوی کار اطلاعاتی سعی در کشف جرایم و به خصوص سرقت ها داشته باشند.
سرهنگ القاصی مهر در پایان ضمن آرزوی سلامتی و تندرستی برای کلیه همکاران گفت: باید خدمت به مردم را سرلوحه کار خویش قرار داد و هیچ منزلتی بالاتر از این برای خود قائل نباشید، چرا که نظم خواهی مردم و به دور از پیچ و خم های اداری سبب اعتماد و ارتقاء احساس رضایت در بین شهروندان خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.