تاریخ انتشار : شنبه ۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۴

برنامه های کمیته بزرگداشت چهل و دومین سال پیروزی انقلاب اعلام شد

برنامه های کمیته بزرگداشت چهل و دومین سال پیروزی انقلاب اعلام شد
نگاه اقتصاد

مهمترین برنامه ها، سیاست ها و دستور العمل ها ی ویژه کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی ستاد بزرگداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان تشریح شد.

به گزارش روابط عمومی مرکز ایلام ؛ در نشست این کمیته که با حضور اعضای اصلی و همچنین مدیر کل و معاونین رسانه استانی در صدا و سیمای مرکز ایلام برگزار شد، شرکت کنندگان درباره مهم ترین برنامه های این کمیته برای برگزاری هر چه باشکوه چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب و انعکاس دستاورد ها ، عظمت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بحث و تبادل نظر کردند.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز ایلام دراین نشست با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران سرآمد تمامی انقلاب های تاریخ و الگویی برای همه انسان های آزاده دنیاست گفت :در ابتدای چله دوم انقلاب، با شعار استقلال و آزادی ، توسعه و پیشرفت انقلاب اسلامی ایران را به همه دنیا اعلام کرده و با تلاش و امید و همچنین استفاده از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی )انقلاب اسلامی ایران را بیش از پیش تثبیت میکنیم.

بازوند به مهمترین برنامه های صدا و سیمای مرکز ایلام در ایام الله دهه فجر اشاره کرد و افزود : ویژه برنامه های متنوع ، پر محتوا ، امید آفرین و شادی بخش، متناسب با نامگذاری این ایام مبارک ، در معاونت های مختلف رسانه استانی مرکز ایلام تدارک دیده شده و از طریق این برنامه ها ، دستاورد ها و خدمات ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به سمع و نظر مخاطبان خواهیم رساند .

وی گفت:برای پوشش و انعکاس مهمترین برنامه کارگرو ها ی مختلف کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی ستاد بزرگداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان ایلام آمادگی کامل داریم .

در این نشست حجت الاسلام چراغی پور رئیس شورا ی هماهنگی تبلیغات اسلامی استان نیز گفت :۳۴۰۰ویژه برنامه فرهنگی،دینی ، مذهبی و ورزشی با اولویت اجرا در فضا ی مجازی در ایام الله دهه مبارک فجر در استان برگزار می شود .

این جلسه با حضور مدیر کل و معاونین صدا و سیما ی مرکز ایلام ، مدیران کل و نمایندگانی از ادارات و دستگاههای اجرایی استان همچون استانداری ایلام،دادگستری، حوزه علمیه ، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ، سپاه امیر المومنین استان، بنیاد شهید و امور ایثارگران ، تبلیغات اسلامی ، آموزش و پرورش ، ورزش و جوانان ، فرهنگ و ارشاد اسلامی ، کمیته امداد امام (ره) ، جهاد کشاورزی ، شهرداری ایلام ، کانون ها ی فرهنگی و هنری مساجد ، تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ، مجمع امور صنفی ، بسیج دانشجویی استان و نیروی انتظامی استان در سالن اجتماعات صدا و سیما ی مرکز ایلام برگزار شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.