تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۳

پروین:

انصاریان بیشتر از همه عاشق مادرش بود

انصاریان بیشتر از همه عاشق مادرش بود
تهران- پیشکسوت پرسپولیس گفت: همه عشق مادر هستند اما انصاریان بیشتر از همه عاشق مادرش بود. خدا به مادر این بزرگوار صبر دهد. این درد را کشیدم و از دست دادن عزیز بسیار سخت است.

علی پروین در مراسم خاکسپاری علی انصاریان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به نوبه خودم به مادر این پیشکسوت فوتبال و جامعه ورزش تسلیت می‌گویم. بسیار سخت بود که در مدت ۱۰ روز دو عزیز را از دست بدهیم و هفته گذشته مهرداد میناوند و این هفته علی انصاریان و امیدوارم خداوند هر چه زودتر شر ویروس کرونا را از جامعه بکند. نمی‌دانم برای این شرایط پیش آمده بگویم.

وی افزود: خدا انصاریان را بیامرزد و امیدوارم در روز تولد حضرت فاطمه (س) با این بانوی اسلام و امیرالمومنین (ع) باشد. علی انصاریان به خاطر مادرش ازدواج نکرد. همه عشق مادر هستند اما انصاریان بیشتر از همه عاشق مادرش بود. خدا به مادر این بزرگوار صبر دهد. این درد را کشیدم و از دست دادن عزیز بسیار سخت است.

مراسم خاکسپاری علی انصاریان امروز (پنجشنبه) با حضور حدود ۵۰۰ نفر از خانواده این مرحوم و و پیشکسوتان فوتبال کشور در قطعه ٢٢٢ بهشت زهرا برگزار شد و حجت الاسلام و المسلمین حسین انصاریان عموی این پیشکسوت بر پیکر وی نماز اقامه کردند.

«علی انصاریان» بازیکن اسبق سرخآبی‌های پایتخت که از دوم بهمن‌ماه بر اثر ابتلا به کرونا در بیمارستان فرهیختگان بستری بود دیروز (چهارشنبه ۱۵ بهمن‌ماه) در ۴۳ سالگی درگذشت.

انصاریان که ۶ بازی ملی هم در کارنامه داشت در سن ۳۴ سالگی از دنیای حرفه‌ای فوتبال خداحافظی کرد.

«مهرداد میناوند» بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس نیز هشتم بهمن ماه به دلیل ابتلا به کرونا دار فانی را وداع گفت./ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.