تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۹

۱۵ واحد مسکونی به نیازمندان فاقد مسکن شهرستان چرداول واگذار شد

۱۵ واحد مسکونی به نیازمندان فاقد مسکن شهرستان چرداول واگذار شد
ایلام - در آئینی با حضور مدیرکل کمیته امداد استان ایلام و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی، تعداد ۱۵ واحد مسکونی ساخته شده به مددجویان این شهرستان واگذار شد.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام روز چهارشنبه در این آیین، اظهار کرد: علاوه بر این ۱۵ واحد مسکونی که امروز واگذار می شوند تا پایان امسال ۲۰ واحد مسکونی دیگر تکمیل و تحویل مددجویان شهرستان چرداول می شوند.

وی با اعلام اینکه این واحدهای مسکونی با مشارکت بنیاد مسکن و جامعه خیرین ساخته شده اند، افزود: برای ساخت هر یک از این واحدهای مسکونی بین ۴۰۰ تا ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام به برنامه های مسکن کمیته امداد در استان اشاره کرد و یادآور شد: از ابتدای امسال تاکنون ۱۷۰ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد تکمیل و به این تعداد خانواده واگذار شده است.

طاهری تصریح کرد: علاوه بر این تعداد مسکن واگذار شده، تا پایان امسال دست کم ۱۸۰ واحد مسکونی دیگر تکمیل و به خانواده های نیازمند فاقد مسکن در استان واگذار می شود.

وی خاطرنشان کرد: در راستای برنامه های تأمین مسکن کمیته امداد، سال گذشته بیش از یک هزار و ۷۵۰ خدمت مسکن به خانواده های مددجوی کمیته امداد در استان ارائه شده است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.