تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۱

اهمیت سه جانبه پیروزی مقابل مس برای پرسپولیس؛ سرخپوشان صدرنشین می‌شوند

اهمیت سه جانبه پیروزی مقابل مس برای پرسپولیس؛ سرخپوشان صدرنشین می‌شوند
تهران- سرخپوشان تهرانی در صورت شکست تیم مس رفسنجان می‌توانند بهترین تیم در بازی‌های خانگی شده و از این نظر در بین تیم‌های لیگ برتری صدرنشین شوند.

تیم فوتبال پرسپولیس در تنها بازی عقب افتاده هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر باید فردا(سه شنبه) در ورزشگاه آزادی و از ساعت ۱۷ به مصاف مس رفسنجان برود.

این دیدار برای شاگردان یحیی گل‌محمدی از چند حیث اهمیت دارد. یحیی و تیمش می‌توانند برای اولین بار در این فصل به سه برد متوالی دست پیدا کرده و خود را ۲۴ امتیازی کنند و به رده سوم جدول رده‌بندی برسانند. این موضوع هم از لحاظ روحی برای مدافع عنوان قهرمانی حائز اهمیت است و هم آنها را به هدفشان نزدیک و نزدیک‌تر می‌کند و از فضای سینوسی‌ای که از ابتدای فصل با آن درگیر هستند نجات می‌دهد.

دومین نکته‌ای که در دل پیروزی مقابل مس رفسنجان برای پرسپولیس نهفته است این است که پیروزی در این مسابقه یعنی زنده ماندن شانس قهرمانی در نیم‌فصل. البته که تساوی هم ممکن است شانسی را برای سرخپوشان تهرانی نگه دارد اما برد در هر سه مسابقه پیش رو می‌تواند بدون شک آنها را به قهرمانی نیم‌فصل برساند و دیگر نتیجه بازی سپاهان و استقلال در هفته پانزدهم تاثیری در نتیجه پایانی ندارد.

اما سومین نکته‌ی موجود این است که پرسپولیس در صورت پیروزی در این مسابقه می‌تواند تعداد امتیازات خود در دیدارهای خانگی را به عدد ۱۷ برساند و از صنعت نفت پیشی بگیرد و از این نظر صدرنشین شود. تا به اینجا شاگردان یحیی گل‌محمدی چهار پیروزی و ۲ تساوی را در دیدارهای خانگی به دست آورده‌اند و در کنار فولاد خوزستان تنها تیم‌های بدون باخت در مسابقات خانگی هستند.

باید دید تا چه زمانی این رکورد باقی خواهد ماند. آخرین باخت پرسپولیس در ورزشگاه آزادی و در لیگ برتر به لیگ نوزدهم و دیدار با ذوب‌آهن برمی‌گردد که این تیم با یک گل به حریف اصفهانی باخت./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.