تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۴

بیانیه شورای سیاست گذاری نیروهای انقلابی و کارآمد استان ایلام بمناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی

بیانیه شورای سیاست گذاری نیروهای انقلابی و کارآمد استان ایلام بمناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی
مقام معظم رهبری: زنده نگه داشتن ياد شهدای انقلاب باعث تداوم حرکت انقلاب است.

پیروزی انقلاب اسلامی بیداری مظلومان جهان را بر ظلم ستیزی نمایان ساخت، سرمشقی جهانی گردید و خدمت به مردم، تقوای الهی و تحکیم جایگاه انسانیت را طنین انداز نمود، این انقلاب امروزه با هجمه های وسیع بدخواهان داخلی و خارجی که تمام تلاش خود را برای کمرنگ نمودن آرمانها و ارزش های امام راحل و انقلاب در جامعه انجام داده اندمواجهه گردیده که درمقابل باآگاهی وبصیرت مردم شریف کشورمان وایستادگی دربرابر توطئه های منطقه ای آنان که تا شهادت سردار دلها که ملت اسلامی را ملت امام حسین (ع) می دانستندمنجرشد، با اقتدار نظامی و امنیت ملی که مدیون ولایت و شهداء میباشد را به نمایش گذاشتند.

 

در این برهه ی حساس که توطئه های مختلف یکی پس از دیگرى نمایان و خنثی می شود از طرفی این تخاصمها ودشمنی ها موجب فشارهای اقتصادی _ معیشتی و.. بر جامعه گردیده است، لذا بصیرت دهی، مطالبه گری و حمایت ازجوانان می بایست در سرلوحه امور قرار گیرد تا در گام دوم انقلاب بر مبنای فرمایشات و منویات مقام معظم رهبری ، خدمت به مردم شریف کشورمان در راستای توسعه و رشد کشورمنجر گردد.

 

بنابراین شورای سیاست گذاری نیروهای انقلابی و کارآمد استان ایلام از عموم مردم شریف استان بویژه جوانان، متخصصین و نخبگان جهت آغاز حرکتی جهادی، انقلابی در همه ی عرصه ها ی استان عزیزمان دعوت به همکاری و همدلی می نماید و مطالبه گری جدی از مدیران ناکارامد و حمایت از نیروهای انقلابی توانمند، دلسوز و نخبه را در اولویت قرار داده است. ضمنا علاقه مندان به عضویت می توانند به شماره ی ۰۹۳۶۸۳۵۷۸۰۹ مشخصات فردی خویش را پیامک بفرمایند.

 

من الله التوفیق

شورای سیاست گذاری نیروهای انقلابی و کارآمد استان ایلام

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.