تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۳

حضوری متفاوت در جشن تولد ۴۲ سالگی انقلاب اسلامی

حضوری متفاوت در جشن تولد ۴۲ سالگی انقلاب اسلامی
ایلام - همزمان با ۲۲ بهمن ماه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مردم مناطق مختلف این استان سوار بر خودروها و موتورها در این جشن تولد متفاوت شرکت کردند.

به گزارش ایرنا، صدها نفر از اقشار مردم مناطق مختلف استان ایلام صبح امروز چهارشنبه همزمان با سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران سوار بر خودروها و موتورهایشان در راهپیمایی متفاوت امسال ۲۲ بهمن حضور بهم رساندند.

حرکت نمادین موتوری و خودرویی یوم الله ۲۲ بهمن با شرکت خودجوش اقشار مختلف مردم مناطق مختلف استان ایلام از زن و مرد گرفته تا پیر وجوان ساعتی پیش آغاز شده است.

مردم ۱۲ شهرستان مختلف استان ایلام صبح امروز با حضوری متفاوت از ۴۲ سال گذشته نه با پای پیاده بلکه سوار بر خودرو وموتورهای مزین به پرچم های سه رنگ ایران اسلامی بار دیگر وفاداری خود را به انقلاب و اسلام نشان دادند.

اگرچه جشن پیروزی انقلاب اسلامی در چهل و دومین سالگرد آن امسال به دلیل شرایط کرونایی متفاوت است اما این شرایط مانع از حضور مردم در این جشن ملی نشد و آنها با سوار بر خودروها وموتورها در این جشن شرکت دارند.

راهپیمایی خودرویی و موتوری جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مرکز استان از ساعتی قبل آغاز و خودروها، موتورها و دوچرخه سواران از مسیر میدان دفاع مقدس با گذر از میادن میلاد، انقلاب، شهدا، امام خمینی(ره)، چهارراه مقاومت، پل شهید رضایی نژاد تا محل مصلی حضور ی چشمگیر دارند.

راهپیمایی خودرویی وموتوری مردم مناطق مختلف استان ایلام از دره شهر گرفته تا آبدانان، دهلران، بدره، مهران، ملکشاهی، ایوان، سیروان، چرداول، هلیلان وچوار با حضور گسترده مردم در حال برگزاری است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.