تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۴

اجرای رزمایش خودحفاظتی ادارات در شرکت گاز استان ایلام

اجرای رزمایش خودحفاظتی ادارات در شرکت گاز استان ایلام
نگاه اقتصاد - مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام از اجرای رزمایش خود حفاظتی ادارات دولتی در ساختمان اداره گاز شهرستان ایلام خبر داد.

به گزارش روابط عمومی؛ “عباس شمس اللهی” افزود: این رزمایش شامل برنامه هایی با موضوعات آمادگی و استقرار کلیه کارکنان و نیروها برای زرمایش، اعلام رمز رزمایش، پخش نمودن صدای آژیر حمله در ساختمان، ترک اتاق محل کار و قفل کردن درب اتاقها توسط کارکنان و تجمع در محل امن شناسایی شده در محوطه اداره بوده است.

وی به اجرای دیگر برنامه ها در این رزمایش اشاره کرد و اظهار داشت: خروج خودروهای موجود در پارکینگ اداره و پراکنده نمودن آنها در مناطق امن، بستن درب های ورودی اداره به منظور کنترل تردد، انتقال اسناد دارای طبقه بندی به مکان امن و قطع آب و گاز ساختمان از دیگر برنامه‌های اجرایی در این رزمایش بوده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام تصریح کرد: استقرار نیروهای حراستی در حیاط پیرامونی و آمادگی برای مقابله با هرگونه تهدید موجود و نیز استقرار خودروهای آتش نشانی و امدادی برای رفع مشکلات از دیگر برنامه‌های خود حفاظتی در این شرکت بوده است.

شمس اللهی خاطرنشان کرد: پیش بینی نیروهای کمکی بسیجی و استقرار در محوطه اداره و رصد و پایش اطراف ساختمان اداره توسط دوربین های مدار بسته از مهمترین اقدامات در این رزمایش بوده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: دومین مرحله رزمایش خود حفاظتی دفاع از ادارات به صورت همزمان با سایر دستگاههای اجرایی استان با هدف شناخت نقاط آسیب‌زا، حفاظت از ساختمان‌ها و اماکن، آمادگی تجهیزات و نیروی انسانی و حفاظت از اطلاعات و اسناد در مواقع بحران در محل ساختمان اداره گاز شهرستان ایلام به مرحله اجرا درآمد.

شمس اللهی افزود: در این رزمایش که با مشارکت کارکنان و مسئولین بسیج استان برگزار شد وضعیت آمادگی نیروی انسانی و حفاظت فیزیکی، واکنش سریع کارکنان، تجهیزات ایمنی ساختمان، مولد های برق اضطراری، آمادگی کارکنان در امداد رسانی و کمک‌های اولیه، پیش بینی محل امن برای استقرار نیروها و هدایت ارباب رجوع به محل امن تمرین و مورد ارزیابی قرار گرفت.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.