تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۵

در راستای سلامت عمومی جامعه، ارائه خدمات به مسافران کرونایی توسط شرکت های حمل مسافر ممنوع است

در راستای سلامت عمومی جامعه، ارائه خدمات به مسافران کرونایی توسط شرکت های حمل مسافر ممنوع است
نگاه اقتصاد
رئیس پلیس راه استان ایلام با بیان اینکه ناوگان عمومی و شرکت های حمل مسافر نقش مهمی در حمل ونقل وسلامت مسافران دارند، گفت: در راستای سلامت عمومی جامعه، ارائه خدمات به مسافران کرونایی توسط شرکت های حمل مسافر ممنوع است.
سرهنگ “رضا  همتی زاده” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: کلیه شرکت های حمل  مسافر موظفند در راستای صیانت و سلامت مردم ، قبل از صدور بلیط برای مسافران، وضعیت تست کرونا آنها از سامانه ” سروا ” استعلام کنند، و در صورت  ابتلا به این بیماری، از ارائه خدمات به چنین مسافرانی خودداری کنند.
وی افزود:شرکت های حمل و نقل مسافر صرفاً مجاز به تحویل مسافر و صدور صورت وضعیت به رانندگانی هستند که دارای صلاحیت و مورد وثوق شرکت بوده و وسیله نقلیه  آنها  از نظر فنی و ایمنی کاملا سالم باشد و هیچگونه نقص فنی در سامانه کنترلی و راهبری وسیله نقلیه وجود  نداشته باشد.
رئیس پلیس راه استان ایلام  ادامه داد: در صورتی که شرکت های تعاونی مسافری برخلاف قوانین و مقررات حمل مسافر، صورت وضعیت صادر کنند به کمیسیون ماده ۱۲ آیین نامه اجرایی تبصره ۱ ماده ۳۱ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی و همچنین در صورت عدم رعایت ضوابط توسط رانندگان ناوگان عمومی مسافربری به کمیسیون موضوع ماده ۱۱ همین قانون به سازمان راهداری معرفی می شوند.
وی در ادامه گفت: حمل و نقل مسافر توسط خودروهای شخصی در پایانه های مرزی مهران ممنوع بوده و در صورت مشاهده،  پلیس برابر مقررات با راننده های خاطی رفتار می کند.
همتی زاده با تقدیر و تشکر از فعالیت های مدیر پایانه مرزی شهید سلیمانی به دلیل ساماندهی و انضباط بخشی در حوزه خدمات دهی به مسافران ،گفت: می طلبد شرکت های حمل و نقل مسافر از ارائه خدمات به رانندگان فاقد مدارک خودداری کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.