تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۵

پلیس راهنمایی و رانندگی سطح معلومات کارشناسان تصادفات را افزایش می دهد

پلیس راهنمایی و رانندگی سطح معلومات کارشناسان تصادفات را افزایش می دهد
نگاه اقتصاد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام گفت: افزایش سطح معلومات تخصصی کارشناسان رسیدگی به تصادفات و سوانح ترافیکی از اولویت های پلیس راهنمائی و رانندگی است.

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “ابوالفضل کهزادی” در جمع کارکنان و کارشناسان تصادفات پلیس راهور استان و در حاشیه برگزاری کارگاه آموزشی کارشناسی تصادفات، اظهارداشت: این دوره ها آموزشی باهدف افزایش سطح معلومات تخصصی کارشناسان تصادفات و ارتقاء توانمندی های علمی و مهارتی کارشناسان تصادفات  در رسیدگی به تصادفات و سوانح ترافیکی برگزار می شود.

 

وی بابیان اینکه نظریات کارشناسی مبنای صدور رای در محاکم قضایی است و قضات بر اساس گزارشات کارشناسان رای نهایی را صادر می کنند، افزود :به هیمن دلیل نظریات کارشناسی در دعاوی حقوقی از اهمیت بسیار بالای برخودار بوده و کارشناسان بایستی در هنگام رسیدگی به تصادفات نهایت دقت لازم داشته باشند تا حقی از کسی ضایع نشود.

 

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام با تاکید بر رسیدگی فوری و سریع به صحنه تصادفات توسط کارشناسان ،بیان داشت: براساس شاخص های ابلاغی می بایست در کمتر از ۷ دقیقه کارشناس در صحنه تصادف حاضر و به تصادف رسیدگی کنند.

 

وی تصریح کرد: کارشناسان تصادفات راهنمایی ورانندگی رسیدگی کننده به تصادفات مکلفند پس از پایان رسیدگی و انجام تشریفات قانونی با بهره گیری از امکانات مانند عکسبرداری و وسایل دیگر در اختیار خود یا سایر سازمان ها و نهادها نسبت به مدیریت ،پاکسازی و برقراری ایمنی عبور و مرور در محل وقوع تصادف اقدام کنند.

 

گفتنی است در پایان این جلسه سرگرد محمد صادقی بعنوان رئیس جدید بازرسی پلیس راهور استان معرفی و از زحمات و خدمات چند ساله سرگرد مهدی صابر تقدیر شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.